![]() |
|
|||
|
|||
![]() onze cabrio is te koop omdat we tdi zoeken van seat of vw een golf of een ibiza of leon of cordoba.
dus die inruil is mogelijk of misschien wel kiet om ruilen. golf cabrio bj 1994. 220 dkm gelopen. een avantgarde uitvoering dus erg luxe. kleur zwart metalic. opties van de cabrio. zgan elec sonneland dak. elec ramen voor en achter. alarm af fabriek. leren bekleding behalve de stoelen voor dat zijn gti stoelen nu met stoelverwarming. elec verstelbare koplampen. elec verstelbare spiegels. afdek hoes voor het dak. 2 liter motor die echt geweldig loopt niet rookt en zeker geen olie verbruikt. er zitten golf 1 cabrio velgen op (avus) met goede banden. volgende maand moet er nieuwe apk op maar ik doe er een nieuwe apk bij. ik laat in eerste instantie de muziek zitten in de auto die is tegen een meerprijs er bij te kopen. dat gaat om een headunit van alpine versterker van pioneer en een composet van pioneer. vraagprijs 1750 euro zonder muziek. vraagprijs 1950 met muziek. foto's volgen spoedig. de cabrio woont in enschede. Last edited by rolf : 12-10-2011 at 13:49. |
|
|||
|
|||
![]() prijs update.
1500 euro vaste prijs zonder audio 1700 euro met audio. de wielen zitten er niet meer onder staat nu op orgineel vw avus wielen van een golf 1 cabrio. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() kan zoveel foto'smaken als je wilt.
minpunten pfff dat word moeilijk. de voorstoelen zijn niet leer maar gti stoelen. verder rijd ie heerlijk gebruikt geen olie en heel belangrijk hij druppelt niet op je oprit. echt een goede auto en helemaal voor deze prijs. ik doe hem weg omdat ik weer tdi ga rijden anders kon ie nog jaren bij me blijven. apk doe ik er nog nieuw op dus dat is het probleem ook niet. |
|
|||
|
|||
![]() nog te koop nu zonder audio 1300 euro en met audio 1450 euro.
|
|
|||
|
|||
![]() hier een paar recente foto's helaas ongewassen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo net terug van de keuring en er zit weer een vers jaar apk op en in 1x er door.
wie wil deze cabrio voor 1300 euro. |
|
|||
|
|||
![]() mensen echt alle laatste kans.
1250 euro zonder audio of 1350 euro met audio. heb het geld voor een andere auto al binnen dus die komt van het weekend met of zonder inruil. dus echt alle laatste kans om goedkoop aan een golf 3 cabrio te komen met bijna alle opties behalve airco. maar met nieuwe apk elec zeer goed stoffen dak en ga zo maar door. |
|
|||
|
|||
![]() en geloof me deze auto loopt echt geweldig zowel in de stad als op de autobaan.
lekt geen olie verbruikt geen olie. sta bijna op het punt om hem in onder delen te verkopen als er belang voor is. voor minder gaat ie niet weg. |
|
|||
|
|||
![]() zondag komt er een kijker en mocht die niet willen heb ik nog een 2e van het cabrio forum.
|
|
|||
|
|||
![]() Waarom niet verkocht?
|
|||
|
|||
![]() 1 niets van gehoord en ander vond dat ie er te veel aan moest doen.
het is een auto van 1994 en dus geen nieuwe. maar ziet er voor zijn leeftijd goed uit, maar bij genoeg intresse mag ie ook in onderdelen weg ben het zat nu. goedkoper gaat ie niet weg. |
|
|||
|
|||
![]() gereserveerd tot en met zaterdag.
|
|
||||
|
||||
![]() is dus verkocht..
|