![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi, aangezien ik me net voorgesteld heb in een ander deel van het forum kan een projectje niet achterblijven..
De auto: ![]() ![]() 1 van de 1e dingen was de spaghetti ordenen... :SCRATCH: ![]() ![]() Binnenkort maar es ff op zoek naar wat dingen. Er is een deurrubber naar de &*(^&(* ![]() Mijn hoedenplank was al lekker in gezaagd. Moet maar een hele in dacht ik zo.. Ik kan vissen houden in mijn grootlichtunit :mrgreen: ![]() Plannen? Lager (done) 15 inchers Rollen, lak is namelijk niet heel fris meer Beetje muziek erin. Hier en daar wat klein prul.. |
|
|||
|
|||
![]() Kort daarna een schroefset gehaald.
Sinds vrijdag zit deze eronder, gelijk laten uitlijnen. ![]() Binnenkort de velgen eronder.. Hieronder al een preview-pic met de velgen. (Let niet op de banden, deze gaan er nog af en worden vervangen door een andere maat..) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Keep up the good work
![]() |
|
||||
|
||||
![]() die deurrubber is tricky,die kun je nl. niet los vervangen.dat is een geheel met de daklijst.
heb nog wel een redelijke liggen hier. goed bezig verder.
|
|||
|
|||
![]() Dat van dat deurrubber heb ik begrepen inderdaad. Ben donderdag vrij, denk dat ik ff op de sloop ga kijken of er een hele ligt.
|
|
|||
|
|||
![]() vandaag een voorscherm op de sloop gehaald.
En bedacht dat ik nu wel eens wilde zien hoe 'Buffel Bruin' zou uitpakken... Bevalt me wel moet ik zeggen.. ![]() En icm met de wielen.. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo, ff stof eraf blazen hier...
![]() ![]() Voor de oplettende kijker, ja, dat licht is stuk, heb al een nieuwe besteld... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() en je volkswagen teken zit op ze kop:P:P leuke golf zo en die buffel bruin is inderdaad een aardig leuk kleurtje
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo, druk in dit topic
![]() Golfje ziet er inmiddels aardig anders uit. Ben met de kwast/roller aan het spelen geweest. ![]() ![]() ![]() ![]() Oh, en wat daaronder hangt? ![]() :mrgreen: Hopelijk brengt ie snelheid! ![]() Op de rubber daklijsten zit nog tape, voor degene die aan het opletten waren. Rubbers waren aan beide kanten gescheurd, dus maar ff vastgekit. :roll: tevens de ' nieuwe' grille gemonteerd, toch mooier als de grille met 4 lampen ![]() To-do list: Nieuwe kentekenplaten :o bumpers netjes zwart krijgen. Zijlijsten en wielkastverbreders monteren (even wachten tot de lak goed uitgehard is) Rijden... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Winterjas aan...
![]() En week of 3 terug.. ![]() inmiddels 437 en iets... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heee nog een ten boerster zo te zien op de foto
![]() succes met de auto ziet er mooi uit