![]() |
|
||||
|
||||
![]() vele onderdelen van corrado
voorbumper 50 euro (verkocht) achterklep met werkende spoiler 60 euro nu 30 euro deuren 25 euro p.stuk nu 20 euro zijscherm 20 euro p.stuk achteras met schijven en klauwen en abs sensoren 100 euro nu 75 euro dashbord kompleet 75 euro boxkapjes 30 euro koplamp rechts orgineel 40 euro nu 20 euro koplamp links orgineel ophanging bovenzijde defekt 20 euro nu 10 euro achterlichten (verkocht) knipper en mistlichten (verkocht) subframe met stuurbekrachtigd stuurhuis 50 euro rempomp met abs 50 euro tellerbak met mfa km analoog 30 euro gedeeltelijke gereviseerde 1.8 16v motor nieuwe delen koppakking kop gevlakt kleppedekselpakking kopbouten waterpomp thermostaat radiateur kleppendeksel hoogglans verdicht kompleet met kabelboom tot zekeringkast en computer en versnellingsbak prijs 550 euro nu 500 euro voor de rest vele klein onderdelen ook aanwezig ![]() ![]() ![]() Last edited by arosaboy : 29-09-2011 at 13:30. |
|
|||
|
|||
![]() Heb je een foto van het interieur?
|
|
|||
|
|||
![]() Dat vw-embleem achter doe deze ook weg en is deze nog mooi chroom???
Ik hoor het wel. Groetjes Ron |
|
||||
|
||||
![]() Zou je van de achterlichten nog een foto willen maken. Lijken ze roze of zijn ze dat ook?
|
|||
|
|||
![]() Reflector en glas van de linkerkoplamp nog goed?
|
|
||||
|
||||
![]() ik zoek een komplete uitlaat zonder de achterdemper
zit die bij jou er nog onder? dus geen katvervangers en soundpipe gewoon een orginele uitlaat
|
||||
|
||||
![]() redbull: aangezien de mijne van 89 is zit er wel een demper achter mijn spruitstuk maar is geen katalysator naar mijn idee
uitlaat zit er nog wel onder dus |
|
||||
|
||||
![]() kun je me misschien en foto sturen van de uitlaat die er onder zit en de prijs die je er voor wil hebben.
liefst via een pb-tje
|
||||
|
||||
![]() heb je ook foto,s van het interieur
|
|||
|
|||
![]() Heb je ook een kofferbak mat???? Als je die hebt en je wilt het verzenden,laat maar even weten wat het kosten moet???
|
|
||||
|
||||
![]() zal morgen even foto s maken van interieur en uitlaat en kijken voor de koffermat
|
|
||||
|
||||
![]() redbull : 2 x pb uitlaat en interieur
r.c.g60 : pb koffermat |
|
|||
|
|||
![]() Heeee Erik,ik had je gister nog even een Pm gedaan...maar nog niks vernomen,is het geld goed aangekomen?..en zoja,wanneer wordt het ongeveer verzonden naar mij?? Hoor het graag,alvast bedankt,
Gr René |
|
||||
|
||||
![]() zondag ook mee te nemen naar kerkrade
|
|
||||
|
||||
![]() omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() zou graag opruimen
voor degene die meer stukken zoekt maak ik een mooie prijs |
|
||||
|
||||
![]() begin post weer aangepast
|
|
||||
|
||||
![]() en up
|
|
|||
|
|||
![]() staat nog een polo hier op het forum te koop.
laat het maar even weten. groets
|
||||
|
||||
![]() en omhoog
|