Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 22-12-2011, 11:24
jean_peeters jean_peeters is offline
Forum Newbee

Default Golf 3 startonderbreker

beste,

werk momenteel in een officiele vw dealership, en heb me een golf 3 aangeschaft, nu was de eigenaar de sleutels kwijt, nieuw contact gestoken, maar nu wilt de startonderbreker niet meer.
na navraag op mijn werk is het enkel mogelijk via online coderen, maar een collega zei me ook iets van startonderbreker eruit coderen, beschik over een originele vas 5054, dus kan aanpassingen uitvoeren, dus als er iemand hier een werkwijze voor heeft zou ik zeer dankbaar zijn, een inlogcode aanvragen lukt blijkbaar ook niet meer aangezien d'ieteren deze niet meer vrijgeeft.
en op het werk lukt ook niet tenzij ik 250€ neertel

bij voorbaat dank
Reply With Quote
Old 22-12-2011, 15:39
mark89769's Avatar
mark89769 mark89769 is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by jean_peeters
beste,

werk momenteel in een officiele vw dealership, en heb me een golf 3 aangeschaft, nu was de eigenaar de sleutels kwijt, nieuw contact gestoken, maar nu wilt de startonderbreker niet meer.
na navraag op mijn werk is het enkel mogelijk via online coderen, maar een collega zei me ook iets van startonderbreker eruit coderen, beschik over een originele vas 5054, dus kan aanpassingen uitvoeren, dus als er iemand hier een werkwijze voor heeft zou ik zeer dankbaar zijn, een inlogcode aanvragen lukt blijkbaar ook niet meer aangezien d'ieteren deze niet meer vrijgeeft.
en op het werk lukt ook niet tenzij ik 250€ neertel

bij voorbaat dank

www.gerritspeek.nl of via ebay.de een kabeltje kopen genaamd vagtacho
Old 27-12-2011, 12:14
bighead bighead is offline
Forum Regular

Met VagTacho kun je volgens mij bij een Golf 3 alleen maar de inlogcode uitlezen als er nog 1 sleutel is die werkt!
Reply With Quote
Reply

Posting Rules