![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
ben al een tijdje actief op volksforum maar zal me ook maar eens even voorstellen. Ik ben Menno en kom uit Broeksterwoude (bij Dokkum) en rij op dit moment in een golf 3 TDI 1997 (ALH, PP764 verstuivers, 1749VA turbo, versterkte koppeling en VVT chip op maat) ![]() verder heb ik de auto voorzien van: VR6 remmerij, steek 5x100, verlaagd, opnieuw laten spuiten, audi RS4 velgen, VR6-lip, heldere koplampen van Hella, lederen interieur en lupo stuur etc. ![]() ![]() ![]() -daarbij heb ik ook nog een audi 100 type 44 -en een caddy 1 als project/restauratie. verder zijn mijn hobby`s: Motorcross (yamaha yz450f 2010) sleutelen en repareren van auto`s en motoren en tractoren. Gr. Menno Last edited by Menno TDI : 18-01-2012 at 15:29. |
|
|||
|
|||
![]() wintermodus:
![]() audi a3 wieltjes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sjut ur goed ut!
![]() en hoeveel vermogen zit ie nu op?
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
|
|
||||
|
||||
![]() welkom, mooie kleur.
antwoord op de eerder gestelde vraag ben ik ook wel benieuwd naar.
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor de reacties
![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuke golf , nog leuker caddy 1
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey nog een broekster
![]() Wist niet dat er zo iets leuks in de broek gaande was, kan wel merken dat ik er niet veel meer ben ![]() Super nette golf heb je menno en ben erg benieuwd naar foto`s en plannen van de caddy en de audi 100!!!! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha, de golf rijd al een dik jaar met deze motor, daarvoor ook al een jaar in mijn bezit maar toen nog vrij standaard. dus in die 2 jaar zul je hem vast wel eens gezien hebben in een flits. foto van de audi heb ik zo niet, maar van de caddy wel, wil eigenlijk binnenkort ook nog even bij jouw caddy kijken met je TDI PD motor (dat wil ik ook:P) verder moet ik de caddy nog opknappen ![]() en ik kan em laten zakken tot de grond (voor invaliden, zat een pauskap op) ![]() leek mij een leuke basis voor een project. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
|
|
||||
|
||||
![]() hey komt deze bij fokke knaak uit twijzel vandaan???
ziet er nog best goed uit ja!! kom maar eens kijken bij m`n caddy ![]() |
|
|||
|
|||
![]() haha nee deze komt niet bij Fokke weg,
heb hem uit Limburg gehaald ![]() Fokke had idd ook een te koop. ik stuur je nog wel een PB om even langs te komen, heb je hem in Br.woude of bij je huisje? |
|
||||
|
||||
![]() ja, ik dacht ook meteen aan die in twijzel, zelfde kleur en ook met zo'n systeem..
Ziet er allemaal goed uit! Kom je 12 Februari ook even langs bij de carpool-wintemreet in Dokkum?
|
||||
|
||||
![]() blijft toch leuk zo'n caddy
![]() leuk voor bij de stoplichten die vering ![]() ![]() krijg je van deze ![]() ook een super golf altijd leuk tdi |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja denk wel dat ik langs kom ![]() |