![]() |
|
|||
|
|||
![]() Met veel moeite en pijn doe ik mijn polotje weg omdat we gaan verhuizen naar een niet bepaald vriendlijke straat voor verlaagde auto's.
![]() het gaat hier om een keiharde polo 86c gt coupe. bouwjaar 1990 en is in 1995 in nl ingevoerd. km stand is +-350.000km en loopt nog steeds als een treintje. hij is verlaagd met vaste verlaging(slammed) een embleemloze grill en een remus einddemper. verder is de polo verder standaard. recent heb ik een onderhoudsbeurtje gegeven waar onderanderen dit is vervangen: brandstofpomp olie bougies oliefilter benzinefilter multiriem je krijgt er ook een set achterlichten bij ik was namelijk bezig om de achterlichten te smoken. enige minpunt is dat de relais van de brandstofpompje is doorgebrand en de polo op dit moment niet draait, maar een nieuwe relais erin en je kunt weer vlammen. je mag de polo zo menemen voor: €300,- ![]() ![]() ![]() hier nog wat foto's van het interieur ![]() ![]() ![]()
poLOW1990 by: poLOW papeeltje ![]() Last edited by poLOW1990 : 20-04-2012 at 13:36. Reason: nieuwe prijs |
|
|||
|
|||
![]() Weekend upje
|
||||
|
||||
![]() voor degene die bang is om m te kopen: relaisje heb ik voor 1 euro wel liggen.
Ligt er trouwens een NZ of een 3F blok in?
|
|||
|
|||
![]() Er ligt een 3f blok in 40 kw voor de liefhebbers dus nie de snelle gt
|
||||
|
||||
![]() NZ dus
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ow ja een nz ok weet ik da ook weer haha dank je
|
|||
|
|||
![]() meer foto's en een upje :P
|
|||
|
|||
![]() Nieuwe prijs:350,- euries
|
|||
|
|||
![]() mikjn oude polo'tje
super auto!
|
|||
|
|||
![]() Dit is de laatste prijs verlaging en de laatste upje anders ken ik hem net zo goed naar de sloop brengen
|
|||
|
|||
![]() Heb je hem nog?