![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo gasten
ik heb een vraag ben vandaag met me auto naar de garage geweest want hij ratelt die gozer wist niet wat voor blok erin lag en weet dus ook niet of de kleppen hydrailisch zijn weet 1 van jullie het mischien tis een 1800 8v EV blok want het kan 50,- zijn of 350,- :frown: of tis de kleppen stellen of het zijn nieuwe klepstoters Gaarne antwoord of er hydrailische zijn of niet thnx Last edited by Wim_pie : 08-04-2005 at 13:23. |
|
||||
|
||||
![]() lijkt mij hydrailisch. weet de vw dealer dat niet dan??
|
||||
|
||||
![]() bouwjaar?
|
|||
|
|||
![]() Bouwjaar van het blok is 1984
7-2-84 om precies te zijn |
|
||||
|
||||
![]() welke olie heb je , er moet 10w40 in
|
|||
|
|||
![]() heb ik erin zitten
maar hij tikt en met koude start hoor je hem haast niet maar zodra hij warm wordt begint het steeds erger te worden die jongen zei dat het best kan zijn dat het gesteld moet worden maar dan moet hij eerst weten of ze hydraulish zijn Last edited by Wim_pie : 08-04-2005 at 14:54. |
|
||||
|
||||
![]() dan zijn je stoters aan het verouderen ,deze zijn hydraulisch
|
||||
|
||||
![]() ev motor is half hydraulisch, dat wil zeggen dat je de kleppen gewoon kunt stellen, maar alleen met stelplaatjes, als ie er blauw bij gaat roken moet je ook eens naar je geleiders en klepsteelrubbers kijken, had het bij mijn ev ook namelijk
|
|||
|
|||
![]() het enigste wat hij doet is herrie maken onder de moterklep
geen vermogen verlies , geen rook , niks tis een irritant geluid en wil dat weg hebben ![]() ![]() ![]() ![]() |