![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben Melvin. Ben bijna 19 en woon in Landgraaf. Heb nog niet zo lang mijn rijbewijs dus dit is mijn eerste auto.
![]() ![]() Het golfje is maar een 1.4. Genoeg om je tegen een boom te rijden maar niet genoeg om al te gek te gaan doen. Hij komt vooruit, de motor zal op (veel) langere termijn wel worden vervangen. Alleen aan reparaties zit er al meer als 1100 euro in de auto. ![]() - V-maxx schroefset - 16 inch RH velgen - heldere koplampen en achterlichten - embleemloze grill - DTM stijl uitlaat - en natuurlijk kleine dingen zoals bv. achterkleplifters, wolfsburg deurpinnen etc.. Verdere clean en spuitwerk is nog in het verschiet. Ik weet dat het niet zo uitbundig is als de meeste golfjes die te zien zijn maar ik vind het een goed begin en ben er blij mee. ![]() Kijk toch al lang op de site rond maar sinds mijn golfje zo is heb ik me pas aangemeld als member. Groetjes, Last edited by Golf3M : 31-05-2010 at 18:27. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, al een leuke basis om te beginnen. Je mist alleen wel het onderlipje op de voorbumper.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje, ja dat weet ik maar daar wil ik nog even mee wachten. De schroefset staat op het laagst en mijn enige uitweg is over een belachelijke drempel. Hij moet eerst 2 cm omhoog wil ik die lip ook erop houden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die onderlipjes kunnen een hoop hebben hoor
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie golf en zeer net als basis
|
|
|||
|
|||
![]() Welkom hier.
|
|
||||
|
||||
![]() welkom!
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier
![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed begin is het halve werk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb me golfje beetje aangepast.
![]() ![]() ![]() ![]() Bra, onderlip en sharkfin antenne. Wat niet echt te zien is is Led knipperlicht, centrale deurvergrendeling en 20mm spoorverbreders achter. kortom: het word nog eens wat. ![]()
Jetta MK3 US 40 years Celebration Edition Last edited by Golf3M : 04-07-2010 at 20:55. |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan niks meer edit-en dus ik maak even een nieuw topic aan
![]()