![]() |
|
|||
|
|||
![]() vw polo 16v 101 pk
bouwjaar 1997 km 158.000 1400 16v 100pk schuifdak ideale meetingwagen. heeft nog geen enkele meeting gezien schroefset kw variante 2 voorbumper dichtgewerkt en nummerplaat eruit achterbumper dicht koffer kleine nummerplaat kassen geklopt vooraan en achteraan bad look zijpinkers weg dakantenne weg tankdeksel plat zijlijsten weg rondom nieuwe ruiten (voorruit 6n2) daklijsten 6n2 lasnaden en krikindicaties weg rode 6n2 achterlichten volledig herspoten, ook motorcompartiment (beige) voor fotos, contacteer me op pele_polo@hotmail.com is echte showwagen, juist volledig klaargestoomd. |
|
|||
|
|||
![]() fotos staan er toch al op. Zet er een 3delige 14 duim onder en ge hebt een bom
reden van verkoop: aanschaf van een gezinswagen. wil ook ruilen met bora en opleg geven van mijn kant |
|
||||
|
||||
![]() vraagprijs is verplicht
|
|||
|
|||
![]() 7000 euro
of wissel met bora mits opleg van mijn kant Last edited by pele : 27-03-2005 at 21:19. |
|
|||
|
|||
![]() polo moet buiten
doe een bod, misschien heb je geluk |
|
|||
|
|||
![]() nog steeds te koop!
|
|
||||
|
||||
![]() zonde man ik heb je thread gevolgt op cleaned en vind het zonde dat je hem nu al verkoopt.
het is een super strak bakkie veel succes met de verkoop |
|
|||
|
|||
![]() opnieuw verlaagd in prijs
7000 euro |
|
|||
|
|||
![]() wie heeft er interesse in deze polo?
|
|
|||
|
|||
![]() vandaag het laatste gedaan dat in orde gebracht moest worden voor de polo nl. de kassen geroutexed.
nu is de polo helemaal klaar voor de verkoop!!! |
|
|||
|
|||
![]() polo nog even te koop. Binnenkort neemt de garage hem over. Dus wie meer biedt dan de garage mag erom komen
|
|
|||
|
|||
![]() allee, prijs is nog gezakt.
6250 euro |