![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi, ik ben simon en ben 31 jaar. Woon in VENLO en al jaren grote liefhebber van VOLKSWAGEN. In de afgelopen 10 jaar verschillende vw modellen gehad, op 't moment trotse eigenaar van 'n VW MULTIVAN en sinds kort eigenaar van een GOLF RALLYE R32.
Sinds vorig jaar op forum (simon79) maar niet echt actief Hier wat foto's van mijn T5 en die van de RALLYE zijn onderweg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by simon79 : 05-12-2010 at 23:13. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom Simon
![]() Ik krijg 'u heeft geen toegang' te zien op de linkjes naar je albums ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sorry, nu moet t goed zijn
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nope ik zie ook niks.
toch welkom hier:P
|
||||
|
||||
![]() ik snap t niet, heb ze openbaar gemaakt
|
|
||||
|
||||
![]() welkom hier
ik zie ook niks
|
||||
|
||||
![]() probeer nu
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij mij doen de foto's het.
Welkom op het forum kerel, moest er toch een keer van komen ![]() Ook de rallye is weer een erg mooie wagen met een goede toekomst in het vooruitzicht! Veel plezier op het forum!
|
||||
|
||||
![]() thnx man, daar heb je straks genoeg werk mee haha
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie foto`s
![]() ze doen het hoor
|
||||
|
||||
![]() Welkom Simon
|
|||
|
|||
![]() Heej Simon!
Foto's zien er goed uit! ![]() Binnenkort zeker eens komen kijken naar je nieuwe Rallye ![]() Gr Nol
|
|||
|
|||
![]() welkom mede-venlonaar!
![]() woon je toevallig niet in venlo zuid? want daar zie ik ook altijd zo'n multivan met dikke velgen.. ik rij daar nog wel eens af en toe langs, heb dr namelijk ook gewoond..
Golf 2 2,9 VR6 Edition One ![]() Golf 3 2,8 VR6 Colour Concept Transporter T5 GP EX: Golf 7 GTI USA ‘14 Golf 2 VR6 '91 ![]() Golf 2 G60 '91 Golf 2 G60 ‘91 R.I.P. Golf 2 GTI 16V KR Edition One '91 Last edited by GTI_Venlo : 31-03-2011 at 09:22. |
|
||||
|
||||
![]() jep!
|
|
|||
|
|||
![]() zag je vandaag nog rijden, rond 16.00 in de stad...
reed in een groene golf 2 gti ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik had je ook gezien, je auto viel me op
mooi orgineel grtz simon |
|
|||
|
|||
![]() ik zag je rallye zondagmiddag nog staan
![]() ziet er dik uit hoor! maar had kenteken even gechecked op rdw site, maar daar staat 2.8 met 150kw... is dat dan geen golf 4 v6 blok? grtzz ![]()
|
||||
|
||||
![]() hoi, op t kenteken staat inderdaad 2.8 v6 maar t is een r32 golf V
grtz simon |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd hoe de Rallye er straks bij staat. Al wielen uitgezocht? of heb je d'r al.
Groeten Nick.
|
||||
|
||||
![]() hee nick
ja ik heb al wielen uitgezocht en besteld, eerst nog volgende week naar KMS voor wat extra pk"s ![]() grtz simon |