![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop.
4 originele OZ 35th anniversary inclusief naafkapjes 17 inch et 42 4x100 Naafgat 59.1 7 j breed 100% schade vrij. Ik heb ze laten parelstralen en laten poedercoaten in de kleur RAL 9016. praktisch nieuw dus. Dat is verkeerswit, zeg maar het witste wat er is. Zoals een OZ hoort te zijn. Evt. heb ik er ook nog 4 nankang NS II bij. in de maat 215 40 17. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik doe ze weg omdat ik overstap van 17 naar 15 inch. Liefst ophalen in Someren (eindhoven). eventueel tegemoet rijden kan tegen vergoeding. Ik hoor het wel, Groetjes Rick Michiels Last edited by -Rick : 04-02-2012 at 15:58. |
|
|||
|
|||
![]() Upje
|
|
|||
|
|||
![]() toevallig geen foto van onder een auto??
|
|
|||
|
|||
![]() Nope, Hebben neit gemonteerd gezeten. Als je wilt zet ik ze er wel 'ns voor.
|
|
|||
|
|||
![]() is wel erg dat er geen forumprijsje hiervoor is
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Misschien heb je hier wat aan.
En ja, bied eens wat. Heb het zo'n beetje van marktplaats gekopieerd, en daar zijn ze met bieden nogal held in....... zijn 100% schade vrij, nergens geen krasje of vuiltje. Maarja dat is aan je zelf hoe hoog je de lat legt. groetjes Rick Last edited by -Rick : 25-01-2012 at 22:06. |
|
||||
|
||||
![]() hey rick, die velgen van de foto's hierboven zijn niet dezelfde hé....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd ik dacht het ook al. Volgens mij verkoop je een setje 35th anniversary wielen van OZ ![]()
|
|||
|
|||
![]() Haha ja ik zie het. je hebt oud en nieuw model ofzo?
Zal het eens nazoeken, dat weten de VW mannen beter dan ik :p Quote:
Ja klopt, nu je het zegt. Zal het meteen aanpassen. |
|
||||
|
||||
![]() Interesse in cayenne 17 inch in nieuwstaat? Wellicht kunnen we een deal maken
|
|
|||
|
|||
![]() Nee sorry, liefst ruilen met geld
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb t aangepast in dat anniversary
![]() mogen voor 400 weg trouwens. |
|
|||
|
|||
![]() up. marktplaats koper heeft afgehaakt.
|
|
|||
|
|||
![]() op
|
|
|||
|
|||
![]() 380 euro!.. hoop ik een aantal dagen de carnaval door te komen..
|
|
|||
|
|||
![]() Verkocht. close.
|