![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ben momenteel bezig aan de kabelboom van de Golf 3 1.9tdi afn motor. Omdat de motor kabelboom en de lichtkabelboom door elkaar zitten ben ik deze aan het los koppelen en al het overbodige aan het weghalen. (Ik wil de motorkabelboom van de golf 3 gebruiken icm de rest van de kabelboom Golf 2). Ik heb geen airo/climatronic en wil dus die kabelboom weghalen. Nu is de vraag: Hoe hebben jullie de ombouw gedaan, originele golf 2 kabelboom (en dus ook de golf 2 radiator) gebruiken en alles van Golf 3 weghalen? Of anders..? Onderstaande foto is van het apparaat dat climatronic / fan regelt als ik het goed heb? ![]() Hier nog een foto van een stekker verbinding, wie kan mij vertellen wat aan de andere kant hoort te zitten, ik vermoed zelf iets met climatronic? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() verlichting[koelvin]boom van de golf 2 gebruiken.
|
|||
|
|||
![]() Thanks! Ik wil wel nog even weten wat de onderste stekker precies is, heeft iemand daar een idee van? Ik vermoed Clima.. maar wil het zeker weten
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volg de draden en kijk waar hij uitkomt.. |
|
|||
|
|||
![]() Heb ik gedaan en concludeer climatronic. Was alleen benieuwd waar deze stekker op kwam of dat ook de climatronic unit was in het dash...
|