![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omdat ik een Golf 1 Diesel heb gekocht gaat mijn Golf 2 CL 1.8(Origineel Moda) in de verkoop.
Ik heb er met plezier bijna 2 jaar in gereden. Heb hem in 2010 gekocht van een monteur die hem goed onderhouden heeft. Begin vorig jaar heb ik de auto goed na laten kijken en veel laten vervangen(kosten €1000). Ging in April 2011 fluitend door de APK. Een heerlijke auto met een snel blok en toch zuinig. Schakelt,koppelt en remt perfect! Start altijd! Info: -Bouwjaar 1990 -Origineel een Moda editie -225.xxx km -90pk RP injectieblok (aardig snel en toch zuinig gemiddeld 1:14) -APK tot 27 April 2012 -Wegenbelasting €24 per maand Audio: -Radio met cdspeler(zelfde kleur verlichting als dashboard) -JVC Boxen in deuren en naast hoedenplank Pluspunten: -GTI Interieur(zeer mooi en niet beschadigd) -GTI voorlip -GTI achterlichten -BBS RA velgen met zwart hart -Mooie Metallic lak Brilliantschwarz LA9V -Wolfsburgs logo's in voorschermen ipv knippers -Achterspoiler -Kofferbakbekleding -Trekhaak -Keiharde bodem Minpunten: -linker voorschokbreker aan vervanging toe -gebruikerskrasjes en het rechtervoorscherm heeft een deukje bij de koplamp -linkerwang passagiersstoel ingezakt(zie foto's) -stand 1/2 kachel werken niet(kachelweerstand) Onderhoudshistorie 2009: -Nieuwe koppeling 2010(kmstand 197.xxx): -Nieuwe achterschokbrekers -Klepdekselpakking -Olie+filter 2011(kmstand 210.777): -Nieuwe grille -Nieuwe middendemper -Nieuwe Peilstok -Nieuwe vaccuumslangen -Nieuwe ruitenwissers voor -Nieuwe Achteruitlicht sensor -Nieuwe Stabilisator rubbers voorkant -Nieuwe verdelerkap+rotor -achterruiterwisser motor vervangen -Stuurbekrachtiging olie vervangen&nagekeken -Wiellagers achter gesteld -Remvloeistof vervangen -Olie+filter -enkele andere kleine zaken ![]() ![]() ![]() Foto's van het interieur: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vraagprijs: €800 met BBS €600 op 13 inch staal Last edited by NeoGeniX : 11-02-2012 at 22:54. |
|
||||
|
||||
![]() Foto's van het interieur toegevoegd en advertentie geupdate!
|
|
||||
|
||||
![]() Pricedrop naar €800
Ook te koop zonder BBS velgen op 13 inch staal. Prijs wordt dan €600 |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht!