![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iemand nog een VDO toerenteller op overschot??
Voorbeeldje: ![]() Grtz jel
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 09-01-2012 at 20:45. |
|
||||
|
||||
![]() Biesheuvel verkoopt ze denk nog wel.
|
||||
|
||||
![]() Hej Joost,
Ik weet ze ook nieuw te krijgen maar aan 110€/stuk zoek ik liever ffnaar een 2de handsje. Het zou voor mijn golf 1 zijn zodat ik eens kan zien wat toeren ik draai op de R6 Carbs
|
||||
|
||||
![]() die heeft er enkele staan
wel maar van 8000 rpm http://auto-onderdelen.marktplaats....&fta_ind=6&fs=1 |
|
||||
|
||||
![]() thnx voor de tip, heb een mailtje gestuurd naar hem
![]() EDIT: toerenteller is al verkocht dus nog steeds op zoek ![]()
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 09-01-2012 at 23:55. |
|
|||
|
|||
![]() heb nogwel toerentellertje liggen.
woon ook in essen ![]() rijd met zwarte mk3 gti btw ik pb je even men gsm nummer! |
|
||||
|
||||
![]() kan je een nieuwe leveren, stuur maar pb bij interesse
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb gebeld en afgesproken. Wereld is klein blijkbaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Merci voor het aanbod maar nieuw heb ik ook adressen genoeg voor ze te kopen. Vind ze alleen nogal aan de prijzige kant. ![]() Het is maar om te kijken wat voor toeren ik draai nu ik mijn 1100 omgebouwd heb naar R6 Carbs. Grtz Jel
|
||||
|
||||
![]() Als je nog interesse hebt, ik heb er eentje in mijn MK1 golf zitten, maar die zit er extra in. Als je een leuke meter hebt om te ruilen kunnen we dat wel doen? Heb al een voltmeter en buitentemp.
Groetjes Joris |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hej Joris, ik moet deze week ff gaan kijken bij iemand hier uit het dorp. Moest dat nx worden laat ik je nog iets weten. Grtz Jel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bruto €125 euries... valt wel mee toch? |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die van mij is tot 7000 RPM trouwens, maar denk dat je buiten het bereik ook een aardige indicatie hebt...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik betaal de mijne 106€ incl BTW. Quote:
Merci voor de link ![]() Quote:
7000 gaat te weinig zijn vrees ik , alhoewel ik er geen idee van heb hoeveel ik draai op de moment natuurlijk. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha, oke man, laat ik hem lekker zitten in mijn auto
![]() Dan maar een extra toerentellert |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik moet vande week ff gaan kijken hier in de buurt. Als dat niets blijkt te zijn dan stuur ik je wel een pB. Ik heb nog metertjes genoeg om te ruilen namelijk. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oke, dat is goed
![]() Ik hoor het van je! |