![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb de zolder en de schuur opgeruimd en wat spullen gevonden die weg mogen. Prijzen zijn vraagprijzen en alles spullen liggen in Apeldoorn.
Setje heldere koplampen golf2. 25,- Originele houders voor de mistlampen golf2. 30,- Mistlampen, verstralers en ringen zijn verkocht! ![]() ![]() Achterlicht links achter golf 2. 5,- ![]() Achterlichten golf 2 MTS zwart/wit Oranje reflector gedeelte verwijderd. 50,- ![]() Nette Zwarte afdeklijsten golf 2 bij de gordels. 10,- ![]() Leren Victor Sportstuur met naaf golf2/3 50,- ![]() Injectorrail 037 133 317 B met injectoren van een golf 1 cabrio met 2h motor 40,- ![]() Spruitstuk G60 40,- ![]() Tankklepje golf 2 nette staat LC3U 5,- ![]() Achterklep spoiler golf 2 nette staat en in kleur lc3u. 30,- ![]() Dunne lijsten G60 in kleur nette staat en in kleur lc3u. 80,- ![]() Bonrath embleemloze gril met booskijker in kleur lc3u. 35,- ![]() Eventueel ook nog mijn 4 15" BBS RM Velgen 9J ET 6,25 met banden. Velgen zijn nog netjes maar moeten wel eigenlijk wel even opnieuw gepoetst/gepolijst worden. Het liefst ruil ik ze voor een nette originele set BBS RM, maar omdat een vraagprijs verplicht is 1100,- ![]() ![]() ![]() Last edited by kees kng60 : 07-02-2012 at 18:54. |
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() op die middenconsole zitten daar grote gaten in van de telefoonhouder?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb het gedeelte van de telefoonhouder laten zitten. Denk dat als je het eraf haalt je het wel zult zien. Zit vast met 4 schroeven. Zie foto's ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan ik hem dit weekend komen halen?
|
|
|||
|
|||
![]() Ja hoor, dat kan. Geen probleem.
PM je mijn adres en telnr. wel even. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Ben vanaf morgen een weekje weg. Kan dus even niet reageren.
|
|
|||
|
|||
![]() En weer terug!
Last edited by kees kng60 : 06-02-2012 at 20:57. |
|
|||
|
|||
![]() Verlagingset net opgehaald!