![]() |
|
||||
|
||||
![]() Toen de caddy/plaatwerk naar de spuiter ging had ik alleen mijn spijltjes nog in de deuren laten zitten. Nu wil ik ze opnieuw monteren met een popnagel maar hoe?
Alletwee de spijltjes passen zowel links of rechts naar mijn idee, het enige verschil in onderaan bij de opening. Moet die naar voren of naar achteren wijzen? Last edited by Bernhard : 12-03-2012 at 13:42. |
|
||||
|
||||
![]() Naar voren dacht ik. Het past maar op 1 manier in combinatie met het driehoekige ruitje volgens mij.
|
||||
|
||||
![]() klopt moet naar voren
heb die van mij met klein boutje met borgmoer vast gezet....
|
||||
|
||||
![]() Moet het wel zeker weten haha, anders kan ik ze weer uitboren :P
Volgens mij ook naar voren ja, anders zit dat ding onderaan in de weg voor de ruitjes. |
|
||||
|
||||
![]() Nog een vraag, heb nu een vloerkleed van een golf 1, past opzich prima. Maar hoe wordt dit vast bevestigd tegen het schutbord? En de hendel van de motorkap, hoort die ook tegen het tapijt vast geschroefd te zitten? Want bij mij is dat niet het geval. Dus ik heb zeg maar een open ruimte op die plek.
Zal wel even een foto'tje maken. |
|
||||
|
||||
![]() Ter plaatse van die open ruimte zitten normaal gesproken losse zijstukjes.
Op het schutbord zitten lipjes gelast die door sleuven in de vloerbedekking gaan, vervolgens ombuigen. Bij de pedalen zit ook nog een ronde metalen schijf, +/- 30mm diameter. Deze zit om een gelaste pin geklemd en houd zo de vloerbedekking op zijn plek. Dat is wat ik er van weet.
|
||||
|
||||
![]() Thnx, dat is allemaal gelukt! Nu wou ik het stuurkolomkapje monteren, zie ik dat er 1 draad is gebroken
![]() hier een foto: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dit is geknipt. Scheur is normaal gezien veel rafeliger...
|
||||
|
||||
![]() ja daarom... waarom zou dat gedaan zijn? En weet iemand waarvoor deze draad is?
|
|
||||
|
||||
![]() misschien van het knipperlicht afgetakt voor een alarm of dergelijke. even nagaan waar de kabel naar toen gaat. Als alles werkt, fijn zo laten.
|
|
||||
|
||||
![]() volgens mij is deze van het groot licht, dat deed het niet bij aanschaf. Zou dat hier aan kunnen liggen? ( als ik ergens een hekel aan hebt, is het elektra
![]() |