![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mijn golfje heeft van achteren 36"remklauwen.
Nu is bij de APK gebleken dat mijn achterrem het wel doen, maar de handrem rechtsachter doet niets. Ik ben de klauw al aan het demonteren, en kom op een borg veer achter de rem zuiger. Wat zit daar achter? En kan dat kapot zijn en is dat nog te bestellen? MVGR Stefan |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() even de zoekfunctie gebruiken, er is onlnags nog een topic geweest waarin het heel erg gedetailleerd is uitgelegd, incl foto's
|
|||
|
|||
![]()
|
|||
|
|||
![]() bij de weg, ze zijn geen 36"
![]()
|
|||
|
|||
![]() Bedankt het is duidelijk.
En ja 36 mm :o |
|
|||
|
|||
![]() Fred schreef:
"De variant op het idee van Stijn bestaat dus uit het binnendeel van een van de sloopzuigers, met daarop een draadeind gelast. en daar weer omheen een slag gewicht, ding op die groffe draad geschroefd, één tik met het slaggwicht en hop los waren ze .. Ik zit nu ook te kutten met die stangen ik krijg ze er niet uit. Welke bout is dat? met welke draad?? (omdat ik geen sloop klauw heb liggen) Ik ben bij de vw geweest vandaag en daar repareren ze een achter klauw NIET! Ze willen me een reviesie klauw aan smeren dat rond de €250,- kost en moet ik mijn huidige klauw inruilen. (ik vind dat wel duur ![]() Thevens vertelden ze dat bij golf 1 nooit schijven achter geleverd zijn. Dus mijn vraag aan jullie heeft golf 2 ook 36 mm klauwen achter? IVM het revisie setje (stof kap, ring en gel) te bestellen. (die stang die tussen de pal en schroefdraad zit is ook niet te leveren, dus ik ga de raad opvolgen met een boortje af te zagen en in vorm te vijlen. Last edited by Stefan2 : 11-04-2005 at 19:41. |
|
||||
|
||||
![]() Revisie klauw voor 250 euro met inruil van de oude??? Crimineel he!!
Ik heb voor mijn g60 een revisie klauw gehaald (vraag me niet hoeveel mm) en met inlevering van mijn oude kwam ik uit op 55 euro...... ![]() Heel verschil dus! Ben trouwens niet naar de vw dealer geweest maar naar klinicar (??) in Rotterdam. Gr Sabine
|
|||
|
|||
![]() ja, op golf 2 zijn girling 36 klauwen achter geleverd oa de 16v. Andere opties zijn het monteren van een golf 4 (2001 - ...) Lucas 38 mm remklauw, is op een beetje sloop ook wel te vinden voor hooguit €150/paar. Er zijn dan wel speciale remslangen nodig, of je moet wat laten knutselen. Resultaat is betere remmen en handrem, maar het is duurder dan gereviseerde klauwen.
|
|||
|
|||
![]() Klopt toen ik mijn klauw liet zien zeiden ze dat het een girling 36 was.
Dus ik heb 16v klauwen achter op mijn golfje 1. En volgens mij 38 mm van voren is dat orgineel?? |