![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Kijk naar de foto's!
foto 1: de elektrische aansluiting op de shoke: MAAR waar komt die vandaan???? op foto 2 zie je dat hij vanaf een sensor komt, maar klopt dat ook? hij doet namelijk helmaal niets. ik krijg binnenkort een andere carburateur dus kan dan gaan kijken hoe het moet maar wil graag van iemand weten hoe het moet zitten voordat ik straks een hoeveelheid kortsluiting veroorzaak. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Hey Rico..
Dat is de electrische choke, dat is gewoon een 12V+. De (stationair) klep die jij een sensor noemt is gewoon een klep die de benzine toevoer afsluit als je het contact uit zet, als het goed is zit daar een dubbele draad op, de andere gaat naar de bobine. Dit zijn allemaal 12V+ geschakeld vanaf je contact |
#3
|
||||
|
||||
![]() Zo zit het bij mijn kever ook!
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Nix miss mee Rico !!
__________________
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline |
#5
|
|||
|
|||
![]() Ok, bedankt allemaal
het draadje was afgebroken en ik kon niet ontdekken waar hij vandaan kwam. dacht dat hij zo goed zat maar wilde het ff chekken. wannneer je het contact aanzet, gebeurt er dan wat bij de chocke? bij mijn nu dus helemaal niet! zoals al eerder gezegd krijg ik van Don een andere carburateur. ga dus kijken of die wel iets doet. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat lees ik nu Bien??? weer de wet overtreden? ![]() ![]() gaat mij niet lukken met mijn busje, is trouwens de enige auto die ik nu nog heb, de peugeot en de triumph zijn de deur uit. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Ja Rico. Komt helemaal goed.
34pict3 is going your way ![]()
__________________
www.doppie.eu |