![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze ook voor mn golf 2 een draadje aangemaakt.
Heb m nu net een paar dagen in bezit. Bedoeling is dat mijn vriendin m gaat gebruiken voor woon werk verkeer. ![]() ik was al even aan het speuren geweest naar een nette 2 (nog) belastingvrij. Paar bekeken maar op de foto natuurlijk super maar bij aankomst viel t vaak weer tegen. Deze kwam hier voorbij en leek netjes+was vierdeurs. Afspraak gemaakt en meteen gekocht. Wel hier en daarr bijgespoten haddem we gezien maar is wel netjes gebeurd. Plannen zijn: - Schoonmaken/poetsen - klepstellen - distributie vv - setje origineel cv monteren - hella rood/zwarte achterlichten erin - deurpanelen opnieuw verlijmen Last edited by Johan1982MK1 : 07-01-2013 at 00:06. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie aankoop
![]()
|
||||
|
||||
![]() Van binnen ff schoonmakem direct.
![]() @de pul: dankjewel ![]() ![]() motorruimte ff opgefrist: ![]() ![]() Last edited by Johan1982MK1 : 07-01-2013 at 00:14. |
|
|||
|
|||
![]() Nette originele golf, niet verlagen en wielen ik de toekomst
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Te laat, schroefset zit er al onder. ![]() Deze winter gewoon doorrijden op deze velgen en dat kijken of ik wat anders kan vinden. nog geen idee wat. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dus toch maar een belasting vrije golf 2?? Haha wil je Jeanette er wel in rijden
![]() Binnenkort maar ff bewonderen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes johan
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Leuke Golf, nette motor en motorruimte ook!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De passat is al weg evert ![]() Heb nu nog ff een 6n erbij met 4 deuren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ze wil er wel in rijden ![]() ze moet t heen en weer rijden grootendeels zelf bekostigen dus dit is een super oplosding. Kan met de 130euri wegenbelasting van de passat de hele maand rijden ![]() en buurten moeten we idd binnenkort ff weer doen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks man ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() mij laag genoeg eerst... |
|
||||
|
||||
![]() Knappe wagen zo op het eerste gezicht!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi Johan! Veel plezier ermee!
Eens kijken hoelang t duurt voor er een ander blokkie in komt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks harmen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dikke ARL 150pk TDI erin ;-)
|
|
||||
|
||||
![]() Thanks mannen
![]() Eerst maar even van het 1.6dieseltje genieten. Als hij belastingvrij blijft zal er tzt wss wel een tdi inkomen. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi Auto'tje Johan.
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag 2 deurpanelen erafgehaald en schoongemaakt.
Op de kachel gelegd te drogen en opnieuw verlijmt. Toch redelijk netjes geworden en dat viel niet mee met deze oude stof; Voor: ![]() na: ![]() moet nog ff drogen en dan hopen dat ie zo blijft ![]() |