![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Aangezien er 2 verschillende koplampen in men jetta zitten (was zo bij aankoop) zou ik nieuwe willen bestellen. Maar nu heb ik gezien dat er met of zonder "lichtreikwijdteregeling" zijn. Iemand die mij kan zeggen wat dit is of waar het voor nodig is? Welke bestel ik het best? Want hier zit toch een serieus prijsverschil in... Alvast bedenkt! Mvg, Nigel
|
|||
|
|||
![]() gevonden op euro-autoparts.nl
koplamp h4, tyc compleet met koplampstelrand, links VJA3003L € 39,51 koplamp h4, tyc compleet met koplampstelrand, rechts VJA3003R € 39,51 ik hoop dat je er iets aan hebt |
|
|||
|
|||
![]() Dat betekent dat je de "hoogte" van de koplampen kan instellen, als je bijvoorbeeld zwaar beladen bent op je achterbank en dan je tegenligers niet verblind.
Als je die stel mogelijkheid niet hebt naast je schakelaar van de verlichting heb je die dure koplamp niet nodig. |
|
||||
|
||||
![]() You got it
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ok bedankt voor de info! ik kan het dus lekker goedkoop houden ![]()