![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil mijn klepdeksel van een nieuw likje verf voorzien en wil dan ook even een nieuwe "Turbo Diesel-stikker" plakken als op de foto.
Weet iemand waar ik deze nog kan krijgen? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niemand enig idee
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() gewoon bij de dealer heb ik daar ook gewoon besteld dus is nog gewoon leverbaar geloof dat ik er iets van 7 of 8 euro voor betaald heb.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Daar werk ik en mijn collega zegt dat hij hem niet kan krijgen..... |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem tjeerdsma vw dealer besteld toen wil wel even informeren of ze het nog kunnen leveren/bestelen zal ook zelf nog even kijken weet niet meer of ik toen 1 of 2 gekocht heb
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet jij of er een partnummer op die stikker staat? Dan kan ik het zelf op me werk zo uitzoeken of ie nog te bestellen is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OK thanks ![]() Die sticker in the link van Arnus is anders en vind deze minder mooi, vandaar dat ik nog even probeer een "originele" te vinden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Handige link, alleen ik zie hem er niet tussen staan helaas ![]() |
|