![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zie al in diverse topics foto's voorbij komen van UD, is wel een topic waard lijkt me !!
![]() Er zijn toch ook VF'ers naar toe geweest ?? (Dacht Misha o.a.) Kom maar op met de foto's..
|
||||
|
||||
![]() Jep.. net wakker
![]() Wat een feest weer, op een enkele (flinke) tegenslag na .. heel veel schik gehad in ieder geval. Al is het wederom toch echt een godsklere-eind rijden. Gisteren om 17uur gingen we goed en wel richting huis en ik lag om goed 5 uur 's morgens in bed. Maakt dus met het uurtje tijdsverschil een uur of 11 reistijd. Leuke tijd gehad met de leute van Cleaned.be en ginder ook wat andere mensen gesproken, veel gekeken, foto's gemaakt, pizzatje gegeten, lekker vet Engels ontbijt, een hoop lopen, standjes kijken, en zo verder.. Zeker wederom voor herhaling vatbaar! Foto's volgen asap.
|
||||
|
||||
![]() 2 iPhone pano's als voorsmaakje, dit zijn 2 van de 3 hallen
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vond het ook een takke eind (2007) .... mooie show hoor maar onderhand net zo ver als woertersee.. en dat voor (eigenlijk 1 dag)
Bier was ook niet te zuipen .. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() BAM, foto 1 en gelijk een SportQuattro....amen...
|
||||
|
||||
![]() +1
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er mooi uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanx for sharing Misha !! Stond weer een hoop mooi spul tussen zo te zien.
|
||||
|
||||
![]() Ja niet normaal .. alleen die lampen die daar hangen zijn echt op te janken wat fotograferen betreft.
|
||||
|
||||
![]() Even wat op facebook gezet: http://www.facebook.com/pages/Volks...&type=1&theater
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar daardoor ademen de foto's wel precies de sfeer die er hangt volgens mij! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit daar, wat meer indoor mogen ze hier ook wel organiseren. Aangezien het klimaat hier om te huilen is en het heeft toch wel iets moois
|
||||
|
||||
![]() had op de site van canabeat al picts gezien ... helaas dat echt bijna iedereen roti's eronder heeft
neemt niet weg dat het erg mooie wagens zijn allemaal gr
|
|||
|
|||
![]() we waren maar met 3 nederlanders daar we stonden wel kort bij elkaar
![]() ![]() op de show dag was echt niet normaal wat er al om 10u voor een mensen rondt lopen super veeeeel ![]() ik zal morgen wat foto's erop zetten. |
|
||||
|
||||
![]() De set wordt goed bekeken .. bijna 40.000 views in 1 dag!
![]()