![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag ff naar de sloop geweest (Mosselaar in Dongen) voor wat spulletjes. Na even rondgekeken te hebben viel ons (Da Black Bull was ook mee) viel ons oog op een matzwarte T3 met geblokt dak. Zag er wel stoer uit, dus wij lopen dichterbij en wat zien we? Twee Volksforum stikkers op de ruiten! Die Heb ik dus maar gered en een nieuw plekje gegeven op de zijruiten van de Moda....
|
|
||||
|
||||
![]() HAHAHA mooie actie
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rico ja die zijn nog steeds te koop, op de diverse meetings te verkrijgen of via een pm naar Marco of Waldorf.
|
|
||||
|
||||
![]() Goeie actie. Nog foto's van de bus??
|
||||
|
||||
![]() Strakke actie van Nyntje .. eerst stickers overal opplakken en vervolgens naar den afbraak .
Tijd dat we statiegeld gaan heffen op de stickers ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whahaha, LOL @ Marco of Waldorf: Wil eigenlijk ook wel een paar van die stickers...Ik PM vanavond, nu geen tijd... :frown:
|
||||
|
||||
![]() scheelt je weer 2 euro
![]()
|
||||
|
||||
![]() zo, dus de forumbus is nu eindelijk naar de sloop. stond er nog een konijnenhok in toen jullie hem zagen?
|
||||
|
||||
![]() nee, wel een "hoop" keverspullen. We wilden eerst die wieldoppen meenemen om op Jens z'n stalenjettawielen te fabrieken, maar hebben ze toch maar laten liggen.
Enneuh, geen foto's van de bus, had geen camera bij. Volgende keer neem ik wel een camera mee als ie er nog staat. |
|
||||
|
||||
![]() Hey de de bus! @Jaap, de kooi is er al uit, we moesten van Henk alle niet autozooi verijderen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij's fijn!
|
|
||||
|
||||
![]() woehahahaha, tumor !
|
||||
|
||||
![]() niemand anders foto`s van dat buske?
|