![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ben op dit moment bezig met een KR waarvan de drukpomp geen teken van leven vertoond.
wat heb ik gemeten: 1.Stekker op de pomp krijgt 0,2 Volt op contact. 2.De punten van waar normaal het relais zit op de zekeringkast krijgt 12 volt. Dus ik vermoed dat de bedrading niet in orde is achter de zekeringkast. Dit ga ik binnenkort dan ook bekijken, maar ik vroeg mij direct af hoeveel druk de drukpomp(onder de auto) geeft. mocht er iets met de pomp die dit probleem veroorzaakt, hebben we een 8v gti drukpomp liggen die er dan onder kan. Maar levert deze pomp dan wel genoeg druk?
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 21-03-2012 at 09:27. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Levert rond de 6 bar
Systeemdruk is 5.2 tot 5.6 bar 8V pomp van een EV-RD of GX Die van de PF -NZ leveren te weinig druk Als je massa ergens anders bij de pomp pakt meet je dan geen 12v Heb er ook wel eens 1 gehad,was de massa onderbroken |
#3
|
||||
|
||||
![]() Dat ga ik nog even proberen. Er zit namelijk een beschadiging in de mantel van de massa, maar zag dit niet als het probleem omdat het draad nog intakt is en er zijn 2 bruine draden. (aannemelijk 2x massa)
De pomp is de gene die je mij en "Roffastreets" een poos geleden meegaf. ![]()
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Die pomp levert te weinig druk
Die komt van een blok met digifant/digijet Die hebben een lagere systeemdruk +-3.5bar 3 tot 4.1 bar is de inspuitdruk van de verstuivers bij de 16v |
#5
|
||||
|
||||
![]() Vandaag gekeken en werd er niet blij van:
1.Kabelboom van de pomp is in orde. (doorgemeten) 2.Zekeringkast krijgt op de plek van de kabelboomstekker geen spanning. 3.het is een gigantische bende! Werkelijk ieder draadje is in geknipt of afgetapt met meerdere scotch blokjes. En veel draden zonder bestemming. De electrische "extra's" zijn een Alarm, elec ruiten, elec schuifdak en Amperemeter.. Denk dat een nieuwe kabelboom de oplossing is. ![]()
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 25-03-2012 at 21:58. |