![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zoals de titel al aangeeft:
Ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen om de Webers te demonteren en te controleren. Ik ben er zelf nog niet zo handig mee en wil graag leren (kan goed omgaan met Keihin 18mm (en groter en kleiner), die ik op het moment op de Honda MTX-SH van me heb, maar die 40er Webers zijn andere koek...) Uiteraard ben ik bereid financieel te doneren, maar als ik het door een gerenommeerd bedrijf laat doen ben ik de hoofdprijs kwijt (hetgeen logisch is). Niet om "Hollands" over te willen komen, maar als het voor iets minder kan zou ik daarmee erg geholpen zijn ![]() Ben ook maar een arbeider in loondienst :P Diegene die zich aangesproken voelt en bereid is om te helpen: Graag via PB even een reactie. Alvast bedankt!
|
||||
|
||||
![]() Misschien handig om te vermelden waar je vandaan komt?
|
|||
|
|||
![]() Ik woon in Amsterdam, maar ben gewoon door heel Nederland bereid te rijden, mocht ik daarmee geholpen worden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mijn vader doet (chip)tuning en afstelling van allerlei soorten auto's, van auto's met injectie tot auto's met webers. We hebben hierbij ook een (mobiele) vermogenstestbank ter beschikking. Hij heeft jarenlange ervaring met het afstellen van motoren op de testbank, waaronder veel motoren op webers. bij afstelling op de testbank is gelijk het resultaat te zien in de curves en wordt mede hierdoor ook het beste resultaat geboekt. Voor info PM maar even
![]()