![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een polo g40. Nu is deze van buiten niet meer om aan te zien. Ik kan heel goedkoop een steilheck kopen. Dus hetzelfde model maar dan een nz motortje... Wat zou me dat kosten om de hele zooi van de g40 om te bouwen en hoe lang zou zo'n ombouw duren???? Reacties mogen hier maar anders ook via pm. En als het kan in Limburg ergens. De steilheck rijd niet meer...
|
|
||||
|
||||
![]() Wil je de ombouw zelf doen of laten doen?
|
||||
|
||||
![]() Moet je MK2-VRT even een pm sturen, die woont in urmond.
|
|
|||
|
|||
![]() Laten doen... Kan wel helpen, maar niet de tijd en plaats om zelf aan de slag te gaan.
Ik heb vrt al een pm gestuurd.... Dus voor de duidelijkheid: Motor en kabelboom Ophanging en remmen voor complete achteras Stuurhuis(g40 heeft een stuurhuisdemper) steilheck denk ik niet De rest interieur, klokken en shit lukt zelf achteraf wel ![]() Last edited by VWJYI : 24-02-2013 at 11:40. |
|
||||
|
||||
![]() Als je alles hebt een dagje werk voor iemand die goed is in sleutelen
![]() Meeste werk is denk ik het passend maken van een intercooler de rerst past er in zoals in de g40 carosserie.. Ik kan je daarbij helpen maar zit niet in limburg! |
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:19. |
|
|||
|
|||
![]() Steilheck is ook een 2f model. Beide auto zijn van 93 en 94
|
|
||||
|
||||
![]() kijk,, makkelijker kan haast niet, zelfs de uitsparing voor de G-lader zit er al in
![]() Dan is het nog sneller gedaan meestal ![]() {want Dit is nou indd plug and Play ![]() |
|
||||
|
||||
![]() informeer anders eens bij autoplaza in alkmaar.Een vriendin van mij had er 1,en heeft hem vorige week daar ingerolen.Bij die polo hadden ze zelfs ook het complete onderstel van de G40 overgezet.De auto is in zeer nette staat
|
|
|||
|
|||
![]() Gvd de steilheck heeft geen kenteken meer. Is opgegeven om te slopen.... Kun je dat kenteken nog terug krijgen anders heeft een ombouw niet veel nut.....
|
|
||||
|
||||
![]() Mocht dat niet lukken dan een
andere zoeken, zijn er zat te koop voor een goedkoop prijsje.............. |
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:19. |
|
||||
|
||||
![]() Indien er toch nog gebouwd gaat worden kan ik wellicht ook iets betekenen. Al zit ik qua tijd niet heel ruim.
![]()