![]() |
|
||||
|
||||
![]() We zijn naar een Passat van 2008 aan het kijken en vergeten te vragen wat dit voor optie is, iemand enig idee?:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Originele Bleutooth carkit van vw.
|
|
||||
|
||||
![]() Ok, dank je
Last edited by GTIEditionBlue : 29-03-2012 at 13:33. |
|
||||
|
||||
![]() Raar want ik heb een hele andere
|
|
||||
|
||||
![]() uit het votex optiepakket en waarom raar? Een polo is een geheel andere wagen.
|
||||
|
||||
![]() Nou ik heb er een beeldschermpje zitten en dat heb ik bij een golf ook gezien
|
|
||||
|
||||
![]() Maar dit is een Passat.. ;-)
|
|
||||
|
||||
![]() Nou volgens mij heb je juist in een passat een schermpje
|
|
||||
|
||||
![]()
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 29-03-2012 at 15:41. |
|
||||
|
||||
![]() Nou die van mij duurder en mooier dan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd.. vind t beide lelijk en ben blij dat t in mijn wagen gewoon in mijn rns zit
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dit is geen Carkit volgens mij.
Dit is een apparaat voor E-call en B-call. en dit werkt samen met een GSM verbinding. Misschien dat VW hem icm een Bluetooth heeft. Hiermee kan je noodoproepen mee doen of een oproep doen voor als je pech hebt. In nederland is dit nog niet zeer aktief maar er draaien wel veel proeven hiervoor. Diverse merken hebben dit systeem al geintergreerd. Denk aan Peugeot, Audi enz. Ook zijn er systemen die zelf 112 bellen bij een ongeval als er bijvoorbeeld een airbag signaal is ontvangen.
1600 Notch "71 Ragtop.. Sleeping Audi A4 B6 avant 1.8 20vt Last edited by neoninside : 15-04-2012 at 06:45. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit is wel een carkit, met 2 knoppen erop voor noodoproepen! Dit is de goedekope versie, ook verkrijgbaar in versie met Touchscreen! |