![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals de titel al zegt, ik zat eraan te denken om een polo 6n1 (1997, 1.4 44kw) te voorzien van stuurbekrachtiging.
Nu moet ik alleen weten wat ik hiervoor nodig heb, ik dacht zelf aan: -Stuurhuis (stuurbekrachtiging) -Stuurbekrachtiging pomp -Leidingen -Stuurstang (is korter neem ik aan) Is mijn lijstje zo compleet of heb ik nog meer nodig? Het moet wel low-budget gebeuren, dus wil alles van de sloop halen of ergens anders 2e hands. En misschien heeft iemand hier nog wel het nodige voor liggen? |
|
|||
|
|||
![]() denk dat je het beter zelf uit een sloper kan halen, dan weet je zeker dat je alles hebt!
|
||||
|
||||
![]() Ja dat was ik wel van plan, maar dan moet ik wel ff snel weten wat ik allemaal nodig heb,
anders vergeet ik straks iets ofzo. |
|
|||
|
|||
![]() Je moet ook een andere dynamo hebben, die is ook anders als van een niet-stuurbekrachtigings uitvoering.
Verder is je lijstje wel compleet volgens mij, het is voor mij al weer een paar jaar geleden dat ik zelf ook uitgevoerd heb bij mijn (nu ex-)polo 6n |
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 09:08. |