![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volkswagen Golf 3 1.6 Atlanta
Ziet er netjes uit van binnen en van buiten (heeft wat plekjes maar geen roest) Interieur is professioneel gereinigd nadat ik hem aangeschaft. Bouwjaar : 1997 Kleur : Metallic zwart Gewicht: 1010 kg Wegenbelasting: 87 euro per kwartaal Kilometerstand: 224XXX -(word nog meegereden) Rijdt/loopt goed onlangs nog fusee kogels zijn onlangs nog vervangen. Pas nog een beurt gehad (olie, bougies, vloeistoffen gecheckt en de ontsteking vervangen), en het gasklephuis vervangen. Auto is vaak gebruikt om naar Nijmegen op en neer te rijden. Schakelt goed, alleen in zijn achteruit geeft hij een tikkend geluid wat een bekend probleem is. Verder schakelt hij prima, de auto heb ik zelf zoon 8 maanden in bezit daarvoor was hij 2 jaar van mijn broer. Auto heeft een alarm en een schuifkanteldak, voorzien van sportvelgen en een sportuitlaat. Ook heeft de auto een standaard bodykit, met een verlagingsset op de voorwielen. ![]() ![]() ![]() Achterbank neerklapbaar Bekleding stof - Sportstoelen (standaard) Bumpers in carrosseriekleur Glas getint Leeslampjes voor Lichtmetalen velgen Metallic lak Radio voorbereiding Stoelen/stuur in hoogte verstelbaar Stuurbekrachtiging Trekhaak Centrale deurvergrendeling op afstandbediening Schuif/kanteldak Vraagprijs €1250,- |