![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier nog een compleet interieur liggen uit een Golf 2 Manhattan serie.
- Stoelen - Achterbank - Vloerbedekking - Zijpanelen voor+achter - Schroefjes, raamslingers, deurgrepen, etc. Er zitten geen brandplekken of scheuren in de bekleding/vloerbedekking, wel is het geheel wat smerig. Je kunt dit gemakkelijk schoon krijgen met de textiel spray van de aktion. Enig minpuntje: van de bestuurdersstoel is een kabeltje gebroken waardoor het kantelmechanisme niet meer functioneert, dit zul je even moeten repareren. Vraagprijs: 15 euro ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou deze kleur erg misstaan in mijn Nevada-beige (code LA1N) Golf ?
PS.: Zou je een close-up willen maken van de beide voorstoelen ? |
|
|||
|
|||
![]() waar kom je vandaan?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik kom uit Hoorn, maar je zult Marcus wel bedoelen denk ik ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo Erik,
Smaken zijn zeer persoonlijk. Grijs met beige vind ik zelf niet zo'n mooie combi. Zeker met een bruin dashboard. Van de andere kant, veel van die bruine interieurtjes zul je ook niet meer gaan vinden vermoed ik. Dus kun je beter ook het dashboard dan helemaal om gaan zetten en wordt het er al stukken mooier op. Tot zaterdag staat het gereserveerd. Stuur me anders volgende week een pb en mocht het er dan nog zijn, dan schiet ik even wat meer foto's voor je. Ik gok erop dat Neef-M doelt op waar ik vandaan kom ![]() Last edited by Marcus BBS : 23-05-2012 at 13:17. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi setje, mooi prijsje ook, dat is wel zeker; daarom had ik er ook wel zin in! Inmiddels heb ik voor heeel weinig geld een (wat minder mooi) setje van bijna de juiste kleur op de kop getikt, waar ik waarschijnlijk wel een tijdje mee voort kan. Dank voor je reactie, maar verkoop de set maar aan je eerste bieder (dat is ook eerlijker).
|
|
||||
|
||||
![]() No problemo Erik. Jij veel plezier met je huidige set!
|
|
||||
|
||||
![]() verkocht
|