![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoi is er iemand die 1 bbs hart in de weg heeft liggen liefst zonder rand?
of met een kromme rand mag ook zolang de hart nog maar in goede conditie is(dus geen deukjes erin!) wie o wie kan me er aan helpen het gaat om een bbs 2 delig rm 6.5j 15 inch et 33 alvast bedankt groetjes bas |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoezo dat bas ? heb je/hebben ze er 1 verziekt ??
|
||||
|
||||
![]() voor die van mij komen ze morgen kijken ( een belg )
( had je mail gelezen ) gr peter |
|
||||
|
||||
![]() er is er 1 op de voorkant op de grond gevallen toen ik de vorige dag in de schuur kwam.
nu zitten er allemaal putjes en deukjes in omdat ie gevallen is op ruw beton ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() iemand misschien?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ZONDE !! Succes met zoeken !
|
||||
|
||||
![]() niemand?
|
|
||||
|
||||
![]() je kon het er niet uit schuren ?
|
||||
|
||||
![]() nee dan moet ik heel het hart afschuren en dat is me een karwei
|
|
||||
|
||||
![]() tja, zonda man
![]()
|
||||
|
||||
![]() mp staat er eentje voor 75 euro..
![]()
|
||||
|
||||
![]() die heb ik al gemailt maar nog niks terug gehad
dus iemand nog 1 over? |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek nog een RS001 binnenste ring of velg compleet.
(7J15 dus)
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() binneste ring is toch gelijk aan de meesten of nie... zoja dan heeft faki nog wel een rs velg te koop
|
||||
|
||||
![]() ik geloof dat dit mijn thread is
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() het er iemand een hart van bbs liggen laat het me dan ff weten over de prijs komen wel wel uit
plz plz anders kan ik nie verder met project |
|
||||
|
||||
![]() heb nog een paar bbs edition wielen liggen waarvan de buitenste rand een opdoffer heeft gehad , ik zal van der week ff foto,s van maken.
p.b anders ff
|
||||
|
||||
![]() heb je een pm gestuurd pirelli
|
|
||||
|
||||
![]() up!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
komt goed ik ga na het weekend ff foto,s maken.