![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop Golf 2 1,6 automaat bwjr 1984(duits kenteken)
Met wat kleine werkzaamheden: 1 klem uitlaat is eraf(los erbij), is wat bij gespoten, maar bij monteren van plastic spatbordranden zie je er niets meer van. 1 voorscherm heeft grote deuk en een paar kleine deukjes. Geen roest! Nieuwe d-riem. Vaste prijs 750 euro..... inruil golf 1 of golf 1 onderdelen mogelijk. Bellen na 18:00u op 06-54337625 of in het weekend. ![]() ![]() ![]() Last edited by einzer : 23-08-2012 at 20:59. |
|
|||
|
|||
![]() Hoi, wat voor onderdelen zoek je voor een Golf 1?
Ik heb nog een linker deur, een goede 7G 5 bak en klein spul.. En als ik het niet heb, kan ik altijd aan bekenden vragen... Je type 2 automaat is wel interessant, maar ik ben zelf bezig met de verkoop van mijn Pirelli GTI uit 1983 en een niet alledaagse Golf 2 VR6 die gechipped .. Als 1 van die auto's verkocht is heb ik wellicht wel interesse in je type 2 automaat Quote:
Golf 1 , W65 ( German Pirelli ) GTI ( 4-2-1, polished/modified inlet manifold combined with EV throttlebody, VW Motorsport Valve timing applied, Stock G-Camshaft, shortshift by Eurosport, Scirocco 16V Discbrake rear ) Last edited by VR6golf2 : 27-08-2012 at 08:50. Reason: adding more info |
|
||||
|
||||
![]() @VR6Golf2, Golf 1 delen zoek ik alles, laat maar weten als het zover is.
en tevens up..... |
|
||||
|
||||
![]() Waar in Gelderland te bezichtigen?
|
|
||||
|
||||
![]() In de buurt van Tiel
|
|
||||
|
||||
![]() Up