![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Bij deze verkoop ik mijn vw eos met spijt in het hart De wagen is in perfecte staat. Maniakaal onderhouden en steeds op tijd op onderhoud geweest. Zowel motorisch als lak in perfecte staat Omschrijving: VW EOS 2.0 TFSI 147 KW, 210 pk 6vit. Bouwjaar: 11-06 KM: 106000 Kleur: blauw/paars met enkele onderdelen zoals nieren in de grill, mistlichtgrill, spiegelhouders,klinken,... In het zwart Panoramisch glazen dak,open dak, volautomatisch cabriolet dak +windscherm extra OPTIES: FULL OPTION: -Zwart lederen interieur - verwarmde zetels vooraan -Lederen verstelbaar arm steun -Skiluik -R-line lederen stuur -rns 510, navigatie, dvd met vrijschakeling,sd kaart,... -Xenon -Automatische verlichting -Verduisterende achteruitkijkspiegel -Elektrisch verstelbare verwarmde spiegels -Cruise control -Parkeersensoren achteraan -airco -audio installatie kicker, voor en achteraan met versterker -schroefkit met keuring, originele ook aanwezig -Origineel Vw US grill -originele vw aluminium 17" velgen met winterbanden Prijs; € 9500 Voor meer informatie kan u mij bellen op het nr. 0484745880 of mailen ![]() ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us Last edited by Ambie : 28-11-2012 at 13:17. |
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
|||
|
|||
![]() Up!
|