![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop, uit de verkoop, in de verkoop, eruit.
Ik heb nu andere prioriteiten (eigen huis binnekort) dus ik ga er geen eindeloze euro's meer inpompen. Wat is te koop: 2.8 AAA Vr6 motor + bak + Subframe + Passat Radiateur + ECU + deels kabelboom Blok is begin dit jaar gereviseerd met oa Victor Reinz onderdelen, kettingset met kunstof geleider. Bak heeft een nieuwe Sachs koppeling en t hele ding heb nog geen 7500km gereden. 1250,- Casco van 87, zit wat werk aan oa wielkast l.a. en spuitwerk links, laswerk is al gedaan aan de rechterkant, plaatwerk voor de wielkast zit erbij, zit GTI remmerij onder, remmerij blijft eronder zodat ik een rollend casco behoud. Achterklep voorzien van zeldzame Zender achterspoiler van de 80's gaat niet los weg blijft erop zitten ![]() 500,- GTI interieur, grijs/zwart gestreept, alleen de zwarte c stylen ontbreken en heeft wat vegen van de rolkooi. Hemel is voorzien voor een schuifdakje. 50,- G60 Sebrings, zijn niet de mooiste meer, nu matzwart gespoten en mist 1 naafkapje, wel 4 zgan Toyo Proxes 205 65 15, ook nog geen 7500km op gereden. 100,- RVS uitlaat pasgemaakt naast de originele GTI 8v uitlaat zonder dempers, dovers, katalysatoren of w/e, tis buis/supersprint einddemper 200,- Heigo Rolkooi, 6gaats, zit rondom geschroeft en is toendertijd rood gespoten maar heeft wat krasjes rondom, met enkele dwarsbalk (GEEN KRUIS) 200,- Verderest allemaal los spul, moet je maar even mailen T hele ding compleet voor 2000,- Wat is niet te koop: Veerpootbrug Votex console 16v lip Voor en achterbumper zonder rood lijntje, komen 2 gebruikte op BBS RM Paar foto's, specifieke foto's op aanvraag hier in het topic of via PB, prijzen zijn VRAAGprijzen IK VERSTUUR NIKS!!!!! ECHT NIET. ![]() ![]() Dit jaar MIVW ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je wat foto's van de Heigo kooi? Heb hier wel interesse naar
|
||||
|
||||
![]() Zonde kerel, echt zonde!
Maar goed, als de boel toch weggaat; Foto van de deurpanelen? Ik heb wel 'GTI' deurpanelen in de mijne zitten maar dat blijken dus na-maak dingen te zijn..
|
|||
|
|||
![]() Oow jammer rick. Pas die uitlaat op me 16v eigenlijk? En doe je je gti logo weg? Kom binnenkort anders wel ff buurten.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je voor mij ook foto's van de kooi en de Sebring velgen??
Mag ook via pb'tje. Grtz Roland
|
||||
|
||||
![]() Zwarte hemel met origineel schuifdak opening?
Graag foto want die zoek ik ![]()
|
|||
|
|||
![]() t interieur incl hemel neem ik van je over.. heb je al een pm gestuurd gister
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De complete auto is opgehaald en heb vanmiddag een G60 ervoor terug gekocht, mag dicht dus zal nog even alle PB's beantwoorden (;
Topic mag dus dicht (: |