![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() Wegens mijn dubbel project en aanpassing van ideeen heb ik besloten compleet opnieuw te beginnen met mijn oude koets. Daarom bied ik het volgende aan:
* mk1 cabrio koets van tweede eigenaar incl. belastingvrij kenteken * incl. deuren, motorkap, achterklep * auto is compleet ontdaan van alle kit, gaten dicht, schutbord weg * strakke achterklep ( geen gaten, geen slot ) * spiegelgaten in deuren dicht gelast en strak gemaakt * compleet strak gemaakte bodem, dorpels en wielkasten * strakke spatborden ( draadeindes tbv blinde montage, knippers dicht ) * motorruimte en voorste wielkasten dienen opnieuw strak gemaakt en gespoten wegens tussentijdse werkzaamheden * incl. chrome slotdrager en sloten * enkel ruitenwisser gat incl. bonrath systeem * incl. glas & alle rubbers * rolbeugel bekleed met echt carbon * koets is compleet opnieuw gespoten in urbangrey ( passat & T4 ) * incl. enkele lossen delen zoals verchroomde stabi onderzijde * zonder assen maar op rijdbaar onderstel moeilijk om een prijs te bepalen: € 1500,00 ( foto's volgen )
www.mivw.nl Last edited by robveedub : 20-01-2013 at 17:08. |