![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben bezig om de remklauwen van m'n Golf te reviseren. Het betreffen Ate remklauwen.
De dealer kon een reparatieset niet meer leveren. Nu heb ik een set via een automaterialenzaak van het merk ABS. De rubberen keerring past perfect, alleen de stofhoezen blijven niet op hun plek zitten. Diegene die ik uit de klauw heb gehaald bestaan uit een harde rand die in een uitsparing valt, die van ABS is helemaal van flexibel rubber. Kan iemand mij vertellen waar ik een fatsoenlijke reparatieset kan scoren? Stofhoezen, rubber geleiders etc.
|
||||
|
||||
![]() www.vw-classicparts.de ?
Als je het nummer van de set hebt, kun je het daar proberen. Via de verfügbarkeitsabfrage kun je checken of ze nog leverbaar zijn, daar geen resultaat, kun je ook nog via een formulier contact met ze opnemen
|
||||
|
||||
![]() Top! Ga ik doen
|
||||
|
||||
![]() egay.de?
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from...3%A4ttel&_rdc=1 denk dat er vast wel iets tussen zit wat je kan gebruiken? |
|
||||
|
||||
![]() Is inderdaad ook nog een goede optie, reproductie is tegenwoordig van prima kwaliteit.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Classic parts heeft stofkappen ZONDER harde ring. Heb ik ook besteld past niet. Als je de zuiger diameter even opmeet dan kan ik je een link (ebay) geven welke je wel moet hebben. *edit Als je 48 mm zuigers hebt past deze set Link
'02 Bora V5 Daily '83 Jetta LC Hobby Last edited by Junk : 07-11-2013 at 14:25. |