![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Sinds een tijdje heb ik een Golf 1 Cabrio 1.8 8v met een JH motor. De brandstof pomp maakt een zeurend/zuigend geluid als je de koppeling intrapt en de motor roffelt/pruttelt/hapert onder de 2000 rpm als je weg rijdt. Ik moet hem echt helpen zeg maar. Eenmaal op weg gaat het prima als je gedoseerd rijdt, echter als je flink gas geeft houdt de auto af en toe in. Bij de garage gaf de beste man aan dat het aan de opvoerpomp moest liggen en ik deze alleen nog moest vervangen maar helaas lost dit het niet op. Inmiddels brandstoffilter, brandstofpomp en de opvoerpomp in de tank vervangen. Ook de tankhals vervangen gezien deze helemaal verrot was. Tank is er onder weg geweest en uitgespoeld. Iemand nog andere ideeën/ervaringen of tips voor mij? Groet Jan-Willem
|
||||
|
||||
![]() Spinnekop. De JH heeft mechanische injectie en het is algemeen bekend dat ze niet altijd even betrouwbaar werken.
|
||||
|
||||
![]() Zeker niet als er zand en roest in je tank zat en dat z'n sporen in de spinnekop heeft achter gelaten.
|
|
||||
|
||||
![]() andere spinnekop monteren ,
heb hier nog jh ligge compleet ,mocht je wat nodig zijn pb maar.
|
||||
|
||||
![]() Heb er ook nog 1 liggen, compleet van n DX