![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik was laatst eens aant zoeken voor een leuk setje velgen tegen en omdat ik nog maar een "arm studentje" ben
![]() ![]() ![]() & ![]() maar nu vroeg ik me af welke velgen dit zijn & en of iemand ze misschien nog heeft liggen voor te verkopen... ![]()
|
|||
|
|||
![]() volgens mij zijn dat gewone standaard type 2 velgen.maar dan ff breder.dacht dat het type 3 was,maar lees net hier beneden type 2
![]() Last edited by gtd-gt : 22-12-2005 at 19:42. |
|
||||
|
||||
![]() Dat zijn stalen velgen van Golf/Jetta 2......meest vind je ze onder de latere bouwjaren....90-91 oid
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Jup, Jetta Pacific toch voornamelijk?
|
||||
|
||||
![]() geleverd in 13inch 14inch en 15inch
![]() onder die jetta is denk ik 15 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit model alleen in 14". De 15" heeft schildvormige openingen en 13" met ronde gaten heb ik ook nog niet gezien.
|
||||
|
||||
![]() en is er misschien iemand die die velgjes nog heeft liggen ??
![]()
|
||||
|
||||
![]() he erik... ik had je toch ook al gezegd dat et golf 2 wielen waren!
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die op MP zijn van een Gol3, met driehoekige gaatjes.
Ik heb nu onder mijn Lupo: Voor: laat type Golf 2 wielen met verdiepte ronde gaten Achter: Golf 3 wielen met driehoekige gaten Voor: naafdop met VW logo in het midden en Golf bestelnummer Achter: precies dezelfde doppen, iets glanzender en... Polo bestelnummer Tevens met een kunststof rand (zoals vroeger wel RVS randen gemonteerd werden). Staan best stoer, die wielen onder een Lupo. Gewoon wat zoeken op MP, er staan vaak genoeg op. Ik heb de mijne voor 50 euro gekocht, met twee knappe Michelins. Die zijn eraf gegaan, onder de zomervelgen; hierop vervolgens zgan Conti winterbanden gemonteerd. Ook MP, en afkomstig van een Polo... leve MP!! Jens
|
||||
|
||||
![]() dit zijn wel andere wielen
![]() edit:zeend was me voor ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lijken mij 2 verschillende setjes... zowieso 14 en 15 inch... en die onder de Golf II zijn type III velgen volgens mij... (heb nog zown setje liggen, heeeel netjes, incl kappen en ringen.
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehe rené je hebt gelijk ![]() ![]() ![]() Quote:
als iemand het weet mag ie het zeggen ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal het nog een keer zeggen, 15" heeft schildvormige (driehoekige) gaten. De Jetta heeft dus de 14" die er standaard onder zitten, maar dan verbreed.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bedankt voor het uit de weg ruimen van dit misverstand ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hehe, grappig, die Golf II-foto is getrokken op mijn oprit. Dat is een wagen van een goede vriend van mij. Velgen zijn idd verbrede stalen 14" velgen. Vooraan 8" breed, achteraan 8.5", beide met 195/45-14 banden. Welke velgen het voordien precies waren weet ik niet, maar ik denk dat het gewone stalen velgen van de Golf II zijn, niks speciaals.
|