![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vet, dat ze zo'n golfje maar in the fast and the furious stoppen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() I love rieger!
hoewel ik het zelf nooit zou willen hebben. |
|
||||
|
||||
![]() wat een hok
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() NICE |
|
|||
|
|||
![]() Wel leuk om een keer te zien. Maar ik zou het zelf nooit willen hebben. Vind het meer een verkrachting van de golf 1.
|
|||
|
|||
![]() ben niet zo into tupperware.
broertje van mijn maat heeft zo'n ding gehad.helemaal gespoten,maar na verloop van tijd kan je hem weer laten spuiten,omdat er allemaal weer scheurtjes in de lak komen.schijnt ook niet mee te vallen om polyester knap te houden.dat ding was trouwens niet aan de straatstenen te slijten,en dat terwijl hij verder in topconditie was.maar ja,ik begrijp wel waarom.ik zou er zelf ook niet dood in gevonden willen worden. |
|
||||
|
||||
![]() hmmm dan vindt ik deze zelf gemaakte variant op rieger wat coooler
foto is van een belg underconstruction ![]() elk deel hier op de auto is zelf gepolyesterd had ik begrepen ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() MK3 cabrio met bora front??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wow, dat zier er stukken beter uit, nog steeds bij lange na niet iets wat ik graag in m'n garage zie, maar iig beter als dat rieger-hok |
|
||||
|
||||
![]() Is een mk1 cabrio, project staat ook op cleaned.be
Zie: http://www.cleaned.be/forum/index.p...45&#entry426717 Voorkant is wel mooi, maar achterkant ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geef mij maar een MK1 die je nog alszodanig kunt herkennen. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() als ik et geld had liggen..... liet ik deze dinkies staan
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee een voorbij stormende arriva touringbus..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, Jeroen! Maar je heb wel gelijk, net zo'n kl*tebus van Arriva(nus)
|
||||
|
||||
![]() Vind er ook niet echt veel aan,al dat tupperware maar je ieder z'n smaak !
Overigens vind ik het wel knap als iemand het zo durf en kan maken.(de type 3 bedoel ik dan) |
|
|||
|
|||
![]() te veel tupperware party`s afgelopen zo te zien
|
|
||||
|
||||
![]() gore bakken...
De bora front is wel leuk gevonden trouwens |
|
|||
|
|||
![]() op mp staat er ook een grijze is ook cabrio met 285 banden eronder en rieger uitbouw gewoon ff rieger in toetsen of bij kitcars zoeken of anders mij ff pmmen stuur ik hem juh toe