![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
hier wat foto's van mijn nieuwe aanwinst een polo 6n uit 1996 info>> 1.6 injectie, met andere nokkenas, luchtfilter en spagettispruitstuk (samen goed voor 100 pk-tjes) gele koni's , voor 90 achter 70 mm gezakt steffan's , voor 8j et 15 ,band toyo 195-45-14 achter 9j et 20 ,band toyo 225-35-14 voor en achter stabilisator stang (alu gepolijst) remus demper 6n2 achterlichten handgrepen zonder sloten en meer.... hier vast wat picas, ben benieuwd wat jullie ervan vinden samen met mijn vriendin in de polo hier wat foto's met de polo 2 van mijn broer (deze polo had ik eerst samen met mijn broer (nu heeft de geluksbal hem voor zich zelf) |
|
|||
|
|||
![]() Leuke fotos, mooie polo
|
||||
|
||||
![]() Mooie polo, zeker die velgen
|
||||
|
||||
![]() BCW rules op 6n
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er zeker lekker uit hoor
|
||||
|
||||
![]() mooie polo die 6n
|
||||
|
||||
![]() Ziet er zeer netjes en breed uit.
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er echt vreselijk gaaf uit die velgen en netjes laag zo...
mooie wagen hoor...
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de leuke reacties.
ik ben er zelf ook heel blij mee. ben wel al aan het denken voor wat aanpassingen. ik wil hem binnekort een cleaning beurt geven. iemand ideeen voor waar ik mijn ruitensproeiers kan maken (of is daar iets te koop voor???) ik wil ze graag van de motorkap afhebben |
|
||||
|
||||
![]() Die 6n is niet echt mijn smaak, hij staat ook veel te hoog op z'n poten. Net een jeep man!
WOW! die grijze coupe van je broer is echt te vet gewoon, ik bied er 10.000 euro voor! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Onder de motorkap, zoals die bij een Golf 4. Kun je zo bestellen bij de dealer, of even langs de sloop verder ziet ie er zeker netjes uit man... geweldig die wielen |
|
||||
|
||||
![]() dus bij een golf 4 zit het orgineel onder de motorkap(uit het zicht)???
en hoe kan ik mijn achterklep het beste maken als ik het slot en handvat weg wil hebben. met zo'n hendeltje van binnenuit??iemand ervaring?? |
|
||||
|
||||
![]() Very nice polo
![]() ![]() |