![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn zoektocht naar een einddemper met een "S" bocht
Link van serge gezien..... Is deze uitlaat redelijk pas te maken onder mijn cabby??? Kan zelf niet (kan niet, heb het nog nooit geprobeerd) lassen/bakken/braden maar zou dit te doen zijn?? Heb nu nog een origineel uitlaatsysteem, gaat me ook niet echt om het vermogen op dit moment (over een paar jaartjes wel ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als je even bladerd op die pagina,. kan je ook kiezen voor Golf 1 => Cabrio => tada: Uw auto.. (met S-bocht)..
lange link: http://www.mk-tuning.de/cgi-bin/sho...r+1.6/1.8-98+PS |
|
||||
|
||||
![]() wheheh....thanks....had ik ook al zitten kijken, maar waarschijnlijk dus overheen gekeken....
|
|
||||
|
||||
![]() owkee, dit is dus een "groep N" uitlaat...
Is daarvan de diameter groter van de pijp?? Of zal ik maar meteen alles daar halen ![]() Sjit, waarom moet ik nou net deze maanden gaan samenwonen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij noemen ze het alleen maar zo, want je moet wel ingeven welk model je hebt. STuur ze een mailtje, en je weet het
|
|
||||
|
||||
![]() of je koopt gewoon alleen het S stuk en last het op je huidige demper... als het toch alleen om looks gaat,. ben je het goedkoopst uit.
|
||||
|
||||
![]() of maak er zo een, alleen dan met een vw logo :p
![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha, wel leuk gedaan, maar niet echt mooi
![]() |