![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Beste mensen. Ik heb een hele volle schuur met veel te veel onderdelen, halve en hele auto`s en noem maar op. Daarom heb ik maar eens besloten om eens wat te gaan verkopen.
van een polo 1/ derby 1 / audi50 2 Voorschermen 25euro p/st 1 Motorkap 25euro 6 deuren van 15 tot 40euro p/st 3 achter kleppen (derby1) 30euro p/st nog wat klein spul zoals handgreepjes de staat van de spullen verschilt van heel netjes tot best slecht dus prijzen zijn bespreekbaar. -------------------------------------------------------------------------- Ik heb ook nog een complete Polo coupe GT van 1986 staan die ik aan het slopen ben alles word verkocht omdat ik alleen de binnen schermen nodig heb. Een aantal dingen zijn al verkocht zoals: interieur verlagingsveren Blokje Kabelboom Er ligt nog wel een hoop zoals al het deuren, motorkap, achterklep en achterlichten enzo. Spullen zijn ook wel te ruilen tegen Derby 1 spullen. Last edited by arno Derby : 15-08-2007 at 18:02. |
|
||||
|
||||
![]() Waar eigenlijk?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In Cuijk. Net iets onder nijmegen. In brabant dus. Gr Arno |
|
||||
|
||||
![]() Hoe is de staat van de 1-voorschermen?
|
|
||||
|
||||
![]() de golf 2 bumpers gaan dit weekend naar de stort. Ik moet ruimte maken want er staat te veel zooi nu.
|
|
|||
|
|||
![]() Grote intresse in de voorschermen!
Kun je pics doorsturen naar jvanheeke@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() Heb je misschien nog raamslingers voor een audi 50?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb wel raamslingers ja maar zijn de van een audi 50 anders als van een polo of derby? Gr Arno |
|
||||
|
||||
![]() Nee denk het niet, gewoon zwart met rond t dopje een chrome randje...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal vanavond eens kijke voor je maar n chroom randje hebben ze volgens mij niet dat zal wel 1 van de luxere dingen van een audi zijn dan ofzo. GR |
|
||||
|
||||
![]() Heb misschien wel interresse in het 1300 blokje. Of is deze al verkocht?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb een 1300 gt blok en een gewoon 1300 blokje. De GT zit al een optie op maar ik moet even kijken wanneer hij wil komen kijken. Gr Arno |
|
||||
|
||||
![]() Wat zijn de vraagprijzen voor deze blokjes.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb net even de jonge gesmst die het blok wou hebben maar hij heeft geen ruimte op het moment en ik mocht hem wel weer tekoop zetten. Het 1300 gt blok heeft ongeveer 160dkm gelopen en liep nog goed maar heb hem ofgelopen weekend uit de auto gehaald op dat die polo weg moet om ruimte te maken voor mijn derby. Blok compleet met bak + kabelboom en alles wat je nodig hebt vr.ps.200euro of goed bod. Het andere blok komt uit mijn derby en is dus een blokje uit `77 weet niet of dat iets is wat je zoek? Weet niet precies wat hij heeft gelopen. hij stond op 58.000 km maar de teller stond stil en ik weet niet hoelang hij slil heeft gestaan. Ik denk zelf dat het mee valt wat ie gelopen heeft maar altijd meer als 58000. gr Arno |
|
||||
|
||||
![]() wat is de motorcode van je Derby 1300 blokje ???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
uuuhh geen idee. Waar kan ik die vinden dan zal ik morge eens kijken. Gr Arno |
|
||||
|
||||
![]() Als het en carburateur/sleeptuimelaar gt blokje/GK is dan wil ik graag een optie erop
![]()
|
|||
|
|||
![]() foto's van de voorschermen graag of heb je ze niet meer liggen?
|