![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier even wat info en vier snelle pics van mijn nieuwe aanwinst
![]() tis een jetta mk1, hij was eerst van Kiwi-gti, die heeft 'm ± een jaar geleden geimporteerd uit DLD, daarna is hij naar Sanderz gegaan, waarna hij nu terecht is gekomen bij mij! Het is dus een Volkswagen Jetta mk1 1500 LS automaat uit 1981 hij heeft onderhoudshistorie en dergelijke erbij en heeft ruim een ton op de teller. Er zitten klapraampjes in bij de a-stijl welke redelijk zeldzaam zijn in blank glas, ook heeft hij een schroefsetje van v-maxx en een bruin interieur en dergelijke! Plannen op korte termijn: - 'Rat-stickers' eraf check - Nieuwe einddemper check - Blauwe kentekens check - Originele achterlichten check - Spucknapf stuurtje check - Nieuwe retroradio check - Velourse matten check ![]() ![]() ![]() ![]() Meer pics of een mooie shoot volgt wel zodra hij het waard is en ik tijd heb ![]() Last edited by Misha : 20-11-2007 at 15:51. |
|
||||
|
||||
![]() Heel gaaf!
Kom je d'r mee naar Oss? Ben benieuwd ernaar!
|
||||
|
||||
![]() Mooie jetta, ziet er nog netjes uit.
|
|||
|
|||
![]() Idd hele mooie jetta, succes ermee.
|
|||
|
|||
![]() Nice misha! Erg tof ding is het!!!! Ben je er blij mee?
Foto's zijn cool (die laatste is alleen wel vaag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die kleur, dat interieur, de staat...helemaal stoer!!
|
|||
|
|||
![]() ![]() Deze ziet er mooi uit! Veel plezier ermee ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zalig kleur, zalig interieur...onderhoud hem goed want zo kom je ze niet vaak tegen...vooral in belgie niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg toffe vervanger
![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit misha!!
waardige vervanger voor de mk2. zie hem binnenkort wel veel plezier ermee groeten rick |
|
||||
|
||||
![]() Ahaaa, nieuw Jetta Misha
![]() Geen kevert geworden duss.... Mooie Jetta man, gaat vast en cker wel weer goedkomen met deze Jetta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hele mooie Jetta dit, ben er zuinig op !
|
|
||||
|
||||
![]() Daar is ie toch eindelijk! Je hebt een goede keus gemaakt kerel
![]()
|
||||
|
||||
![]() thanks mensen, uiteraard gaattie vrijdag naar de minimeet!!
gebroederlijk langs de golf mk1 van Melvin ![]() tis idd geen kever geworden, wil wel maar kan ik niet betalen pre67 met alle aanpassingen van dien kost gewoon te veel voor mij dit is denkik een leuke tussenstap, hij is iig een stuk ouder als de mk2 ![]() kwa wielen komt er iig GEEN 13inch op, retegaaf .. maar ik moet te laag daarvoor die automaat en de uitlaat hangt allemaal net wat onschunstiger bij een mk1 er komt gewoon een mooie 15er op, wss smal max 7j .. ik wil de boel heel houden ![]() thanks! |
|
||||
|
||||
![]() vette jetta...ligt niet zo laag als de mk2
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ah die heb je gekocht! Mooie kar Misha....heb er nog even naar gekeken op Retro....erg strak! Veel plezier dr mee
![]()
|
|||
|
|||
![]() Goede beslissing Misha, 15ers zijn goed onder een mk1, en dan kan je ook weer van die fijne Nankangs kopen
![]() |