![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hallo Allemaal.
Ik weet niet of deze vraag al eens eerder is gesteld, maar ik heb wel eens vernomen dat het mogelijk is om een warmdraairegelaar van een Audi op een Golf GTI type 1 te monteren. Nu heb ik toevallig zo'n warmdraairegelaar gekregen van m'n buurman van z'n Audi 2,2 liter 5 cilinder. Alleen zit er nog extra een vacuumaansluiting op. Heeft iemand dit al eens gemonteerd en hoe heb je dan deze vacuum aangesloten. Maar bovendien liep de auto echt beter? Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties. Groeten, Meer Golf 1 GTI |
#2
|
||||
|
||||
![]() Loopt zeker beter, samen met het bijbehorende gasklephuis.
En met een scherpe nokkenas nog beter. De vacuum aansluiting kun je gewoon afdoppen. Post eens een aantal pics van je auto. Succes.
__________________
Golf 8 GTI edition45 Clubsport ‘22 Porsche Macan ‘21 Transporter T6.1 ‘21 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Hallo G60fahrer, bedankt voor de tip!
![]() Mbt de scherpe nokkenas, die is al gemonteerd. Hoe zit het met het gasklephuis? Wat is er anders aan dan die van een GTI? Hierbij alvast 2 foto's. ![]()
__________________
Polo R WRC Mercedes CLA AMG Audi A1 Last edited by meer : 30-10-2007 at 21:39. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Het gasklephuis heeft een grotere binnendiameter dan de originele. Verder past het gewoon.
__________________
Golf 8 GTI edition45 Clubsport ‘22 Porsche Macan ‘21 Transporter T6.1 ‘21 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Ok bedankt voor je info. Ik zal 'm binnenkort gaan monteren, zonder vacuum. Een gasklephuis heb ik nog niet, maar ik zal het eerst eens zo proberen. Zijn er nog andere mensen die een warmdraairegelaar van audi op hun golf GTI hebben gezet?
__________________
Polo R WRC Mercedes CLA AMG Audi A1 |
#6
|
||||
|
||||
![]() over de gasklep.
dit heeft wel wat nadelen, hij loopt wel wat sneller maar de afstelling is wel zeer klote veel zwarte rook enzo. en bij het terug stellen van de co loopt hij op sommige gebieden weer te arm en gaat hij pingelen. ik zou dus de originele gasklep gewoon houden.of anders die van een golf 2 pakken de 16v versie. als ik goed heb is die 2mm groter in diameter en de audi 4 mm groter. als de drukregelaar een vacuum aansluiting heeft dan moet je deze ook aansluiten. deze regelt namelijk de druk afhankelijk van het vaccuum. bij stationair een wat lagere druk en volgas een hogere druk. eigenlijk dus beter af te stellen. |