![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mensen,
Ik zoek nog een goede daily voor een 500 euro? Met APK! Wie heeft er nog iets staan in het zuidelijke gedeelte van NL? Gr Patrick |
|
||||
|
||||
![]() moet het perse een vw zijn? heb anders nog wel een corsa 1.2 van 1989, met apk tot november. Voor 300 euro.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb nog wel een marsrood golfje 2 1.6 voor 1000 euro, net nieuwe apk
een nette auto met bruin interieur en dash. |
|
||||
|
||||
![]() Jetta in mijn sig,,
|
|||
|
|||
![]() een peugot 205 , uit 95 , elektrische ramen , , nieuwe koppeling . 67k op de teller , interieur heel netjes .
1400tje ,maar super snel , enige is , dat hij xtje wat schade heeft gehad, als je er langs op kijk ,zie je dat de deur niet helemaal strak is , apk gehad, grote beurt , vorig jaar , ![]() iets boven je prijs , rond de 1000 euro denk ik , zal het s overleggen met me vriendin ,
|
|||
|
|||
![]() hey,
ik heb me polo evt te koop staan. als ik een goede caddy kan vinden. is niet veel bijzonders aan gebeurd. intressen? pm ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Marsrood golfje 2 met nieuwe APK, forumprijs 750. dat misschien wat?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Grapjas
![]() Wel een zeer gaaf ding overigens!! |
|
||||
|
||||
![]() ghehe..je moet ff die halfords prut wegdenken..dan is het een leuk gebakje
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier nog wel wat leuks voor je staan hoor. Zie mijn topic bij te koop.
|
|||
|
|||
![]() Ik ben voorzien..
|
|
|||
|
|||
![]() ok dan
|