![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanavond een auto op gehaald:
![]() Net thuis, dus volgende keer meer foto's & info. Ga nu naar bed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() lampen/ramen klaar
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee man, resto, rotlook is te makkelijk, deze verdiend het om een full resto te krijgen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mee eens, resto's zie je genoeg. Er zijn te weinig rat-swallows, verder erg coole bak! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Rat is tegenwoordig een excuus voor te weinig geld (heb ik ook altijd last van ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ook nog met een echt origineel NL kenteken= zeker restaureren.
|
||||
|
||||
![]() Back on track: gave swallowtail!
Kenteken kwam me een beetje bekend voor ![]()
|
||||
|
||||
![]() en die heb jij nog staan zeker?
|
||||
|
||||
![]() swallowtails verdienen idd wel een gave resto tegenwoordig vind ik. Succes/plezier er mee iig!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha... de spijker op zn kopje! echte rats zoals in mijn avatar zie je hier idd nauwlijks.
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor jullie reacties
![]() Quote:
Was het maar zo'n feest! Auto is compleet gedemonteerd, maar wel zo goed als compleet. Nog een paar foto's van het ophalen: ![]() ![]() Maar over hoe nu verder zijn de meningen dus verdeeld ![]() Zelf weet ik ook nog niet precies wat ik ermee wil. Beetje in een opwelling gekocht ![]() ![]() Eigenlijk wou ik daarom de Golf weer verkopen, maar begin steeds meer te twijfelen. Vind 'm echt leuk (Miami blau ![]() Degenen die een 100% resto verwachten moet ik helaas teleurstellen; dat zie ik sowieso niet zitten. Dat trekt me niet en het kost me teveel tijd & geld (ben nog student ![]() ![]() Last edited by Skeez : 03-07-2008 at 18:12. |
|
||||
|
||||
![]() Jemig, ik ben ook een student maar ik ben al blij dat ik 1 auto heb...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanaaf even bezig geweest met de Golf
Eerst auto maar 's leeg gepakt... Toen: Ori klep erop (zonder gat voor ruitenwisser) Achterlichtjes er even in gedrukt Evenals de chromen achterbumper mét trekhaak ![]() ![]() Voor ook even voorbumper erin gedaan Evenals de grill en koplampen ![]() ![]() ... lijkt het alweer bijna een auto ![]() Bovendien even stof van de auto afgehaald ![]() edit: km stand: ![]() ![]() Last edited by Skeez : 04-07-2008 at 00:30. |
|
|||
|
|||
![]() Ik stem ook voor resto! Herstellen tot in de originele staat.
|
||||
|
||||
![]() Ach complete resto hoeft toch ook niet gelijk, als zoiets maar niet achteruit gaat toch!?
|
||||
|
||||
![]() Als hij van mij was zou ik hem rijdend en APK waardig maken en rijden! maja, hij is niet van mij...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat niet is kan nog komen ![]() Ik denk dat ik 'm maar weer verkoop. Ik kan 'm niet bieden wat 'ie verdiend ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha ik zal vast beginnen met sparen, (en zoeken naar ruimte)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Prijs in gedachten?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog niet over nagedacht. Als iemand serieuze interesse heeft, mag degene altijd een bod doen & anders zet ik 'm binnenkort op het forum te koop. |