![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook maar even voorstellen. Ik hang hier alweer een aantal jaren rond. Het begon ooit toen ik +/- 15 was met een MaxPower tijdschrift (ontzettend fout engels tuningtijdschrift, voor wie het niet kent) dat ik kocht tijdens een vakantie in Engeland. Daar stond een muisgrijze Golf 2 8V turbo in, dat wilde ik ook als ik groot was!
Toen ik mijn rijbewijs had meteen een ontzettend afgeragde (wist ik veel) Golf 2 GTI 16V gekocht. Kon er helaas geen foto's meer van vinden. Wel van mijn auto's die daarna voorbij zijn gekomen: Corrado G60 ![]() 1979-er Golf 1 wannabee 2.0 16v Turbo (langdurig project moet nodig weer eens wat aan gebeuren) ![]() ![]() 1981-er Polo ![]() 1986-er Jetta ![]() De huidige cruiser 94-er Corrado 2.0 ![]() En het andere project: ![]() ![]() Gr. Pim |
|
||||
|
||||
![]() haha die brommer is cool! succes met de projecten!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Muisgrijze mk2 met turbo ?
Zwarte watercooler met rode slangen boven op het blok, en een " splitter " onder aan de spoiler ? zo ja heb ik pics van die auto aan Tjaap gegeven heb hem gezien op GTI int. in een ver verleden .... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb er op het net nog een foto van gevonden: ![]() Het blijft een tof ding! Uit de tijd dat de DTM-uitlaat net was uitgevonden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thats the one
![]() van een scandinavier mooie bak, heb um Live en in actie mogen bewonderen ![]() Ik heb Tjaap pics gegeven van de auto om in te scannen ![]() Last edited by sixpack : 23-07-2008 at 17:35. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() thanx jaap
![]() |
|
|||
|
|||
![]() MAX power was een vet blad man voor al met die vrouwtjes spit or swallow hehehe
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jaja, die goeie ouwe pre-2000 tijd!
![]() Ik heb ergens op zolder nog een aantal oude Max-Powers en Performance VW's liggen. We kunnen hier wel een archief aanleggen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moeten we eigenlijk doen ja. Als het nieuwe album komt hebben we wat meer mogelijkheden. is wel leuk
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()