![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://www.marktplaats.nl/index.php...html%3Fxref%3D1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.marktplaats.nl/index.php...html%3Fxref%3D1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ene geen geld ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() waar heeft die gozer van die 2de golf die 7000 euro aan uit gegeven dan ?
gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Ehe goede vraag maar niet aan die auto.
Zeker niet aan de spuiter als ik dat zo aan zijn bumper en rotte plek zie. Als hij de helft vraag vind ik het nog veel geeld voor de auto. |
|
||||
|
||||
![]() Helemaal uit elkaar geweest, en nu al zulke plekken.
![]() René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kan zijn dat ie m al heeft sinds 1979 ![]() maarre, ik vraag me dan af wat ik voor mijn Golf mk1 GTI 16v uit '80 (orgineel nederlands) kan vragen? ... denk dat ik een rijk man ben ........ ofzoot .... sommigen........ zucht ...... |
|
||||
|
||||
![]() @ Sjeesbeest
Nee je wordt geen miljonair ![]() Maar vragen is 1 ding, krijgen is 2 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die 1e gaat nog wel, afgezien van de wansmaak voor velgen en het open dakje...
maar die 2e advertentie.... *Zucht* Weer zo iemand die denkt even een kapitaal te kunnen vragen. |
|
||||
|
||||
![]() 7000€ aan verspijkerd.
Hij zal wel alle rekening vanaf dag 1 bijelkaar hebben opgeteld. Ik heb op de 2e een bod gedaan van 5500 €! Maar ik zou hem nog niet gratis willen. naja voor het interieur nog misschien!
MK 1 gti 83 (project) Last edited by dekilo : 24-08-2008 at 19:21. |
|
||||
|
||||
![]() Waarom een bod doen als je hem gratis nog niet wilt??
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En mijne dan Golf GTI 02-77' origineel nederlands, moet nog wel even gerestaureerd worden. En is het nog maar de vraag wat die gene ervoor over heeft die de auto koopt René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Voor dat geld mag je de mijne overnemen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Compleet verminkt,...zonde!
|
||||
|
||||
![]() Hahah, die 2e: Klasse-A uitlaat. Jaja, en een Groep-B alarm zeker?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Om te etsen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb al eentje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
denk aan je hart.... |
|
||||
|
||||
![]() I'd hate to be on the receiving end of all those emoticons...