![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() Setje zgan verstelbare zwarte spiegels prijs,
(gewoon echt als nieuw)€55,- Setje verstelbare pirelli spiegels prijs € 35,- ![]() Zgan embleemloze grill golf1 prijs, €40,- ![]() Spatbord verbredings set (in nette staat, paar krasjes) prijs €75,- ![]() Gti hemeltje zwart golf1 (zeer nette staat) prijs €30,- ![]() Hemeltje heeft 2 plekjes: ![]() ![]() Dashbord bruin golf1 carbrio is met kniebalk (niet op foto) Prijs €40 ![]() Remus demper golf1, (eindstuk zit er nog aangelast) voor iemand die handig is ![]() ![]() kilometer teller unit uit een golf1 gti 1983 met mfa etc etc alles werkt prijs €75,- (zo goed als verkocht) ![]() mfa hendel set prijs. werkt na behoren €50,- (zo goed als verkocht) Complete set groen getinte ruitenset voor 5-deurs golf1 gti gewoon zeer goede staat prijs €125,- Complete set orginele schokbrekers/veren voor golf1 gti €75,- verbreed staal 13" zie topic velgen te koop aangeboden! €400,- Last edited by tubbol : 10-11-2008 at 21:36. |
|
||||
|
||||
![]() waar af te halen?
mvg Mike |
|
|||
|
|||
![]() Onderdelen zijn in de buurt van Tubbergen aftehalen.
Kan het ook versturen! |
|
||||
|
||||
![]() heb wel intresse in je kilometer tellers laat me ff weten of je ze nog hebt.
of stuur me ff een pm. dan kunnen we wat afspreken |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze alvast graag optie op de hemel
![]() Heb je nog wat foto's van de hemel? En wat gaat het kosten om het op te sturen?
|
|||
|
|||
![]() zal een paar foto's maken voor je..
|
|
|||
|
|||
![]() heb interesse voor de zwarte spiegels, zijn de glaasjes nog 100% ?
Nog meer interesse heb ik voor de mfa. Heb je ook de buitentemperauur senor tbv. de mfa en vaccuumschakelaar die bij de ontsteking zit? grtn yal |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de mfa is onder voorbehoud verkocht. de buitentemperatuur sensor heb ik ook nog en is te koop wat bedoel je met vacuumschakelaar? De zwarte spiegels zijn gewoon in nieuw staat, de glaasjes zijn dus ook 100% |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lukt ie?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De vaccuum schakelaar die tussen de vaccuumslang van de vervroeger op de ontsteking zit. Is een soort T-splitsing met een plat stekkertje erop. grtn yal |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb 3 nieuwe fotos's toegevoegd van het hemeltje met close-up foto van de 2 plekjes die het hemeltje heeft. hemeltje is gewoon op de 2 plekjes na in perfecte staat!! opsturen kost geloof ik 5,5 euro ofzo |
|
|||
|
|||
![]() heb je toevallig nog de rembekrachtiger te koop??
Greetz Nico |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Zijn de verbreders ernog? Ik heb er interesse in, wil ze komen kijken. MVG, Bert |
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Lukt-ie? (Joe got ook PM) Wil dit weekend wel komen kijken naar de verbreders. Ken dat? Gr. |
|
|||
|
|||
![]() Hallow,
alles goed daar? Weekend is reeds voorbij ![]() Uitverkocht zeker, garage leeg. Niets vernomen, zal wel druk zijn. ![]() Ik merk 't wel waneer de verbreders nog te koop zijn. ![]() Greetzzz, Bert |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is de buitentempratuurmeter er nog? Wat moet dat kosten? Waar eventueel af te halen... ![]() Ook wel interesse in de remus demper....voor welke golf is hij, oftewel welke aansluitdiameter? En is het eindstuk nog steeds los? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() wat is de staat van de originele veren en dempers?
|
|
||||
|
||||
![]() remus eind demper nog te koop?!?
|
|
|||
|
|||
![]() Teller met MFA al verkocht??????????
|
|
||||
|
||||
![]() Is het dashboard er nog? Zo ja: graag een foto, aangezien ik alleen kruisjes zie (maar verwacht eerlijk gezegd niet dat dit nog actief/aanwezig is)?!