![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zondag was er een meeting van amerikaanse auto's op de boulevard van Hoek van Holland. Een hoop foute auto's gezien maar ook een paar mooie, hieronder wat foto's.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor meerdere foto's zie link in mijn signature ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik was er ook nog even geweest,toen was het nog niet zo druk helaas (tussen 11.30-12.30),maar voordeel was wel dat ik maar 5 min rijden ervandaan woon
![]() Deze auto heb ik vorige zomer overgespoten...AMC Javelin. ![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() m'n planner had het erover afgelopen maandag... ik wist helemaal niet dat het was
|
||||
|
||||
![]() Ik was het ook helemaal vergeten, anders was ik ff langsgekomen met de '65 Chevrolet Corvair van m'n baas, vorig jaar ook geweest
![]() |
|
|||
|
|||
![]() @Gertjan
Las op het puchforum dat jij wel eens vaker wat vergeet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ben nergens meer veilig
![]() |